אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אלומיניום ושמירה על הסביבה

מחזור אלומיניום - איך?

תהליך מחזור אלומיניום הוא תהליך המתבצע באמצעות יצירה של סגסוגת מתכות אלומיניום המורכבת משאריות של אלומיניום. ערבוב האלומיניום יוצר מצב של אלומיניום מושלם להתחלה חדשה של עבודה עם החומר מאפס. מהאלומיניום הממוחזר מגיעים לבסיס של חומר אלומיניום איכותי ועמיד לעבודה וליצירת אובייקטים חדשים מאלומיניום. מאלומיניום ממוחזר ניתן ליצר כל אובייקט שנרצה, החל מניירות עטיפה וכלה בפרגולות אלומיניום שערי ואף תוספות בנייה.

אלומיניום - חסכון עבודת קבלן

מלבד שמירה על הסביבה שומר גם שימוש אלומיניום ממוחזר על הכיס שלנו. שימוש באלומיניום עוזר לנו לחסוך בעלויות של עבודת קבלן ממושכת וזאת משום שרוב לוחות האלומיניום נוצרות ונמדדות במפעל האלומיניום ומגיעות כבר מוכנות אל אתר הבנייה. לאחר הגעת הלוחות כל מה שנותר היא עבדות הרכבה פשוטה., לדוגמא: אם נרצה לבנות פרגולת מאלומיניום במקום פרגולה מעץ, מה שברור שמזיק לסביבת העצים, נוכל לבנות פרגולה דמוית עץ בטקסטורה המדמה עץ בצורה מושלמת מבלי לנסר, לעבוד ימים רבים ולתחזק את העץ כל כמה שנים. 

אלומיניום - אז מהן היתרונות בשימוש לבניה ולא בחומרים אחרים?

שימוש באלומיניום חוסך זמן עבודת קבלן המובילה להוצאות מיותרות זיהום הסביבה ובלגן עם השכנים, ישנה פחות פסולת - משום שהלוחות מגיעים מהמפעל מוכנים ולכן אין פינוי מסיבי של פסולת או עבודת ריתוך ארוכה, האלומיניום הוא חומר שאינו מחליד או מתכלה – הוא חומר שמאריך ימים ואין צורך לתחזקו באופן שוטף. לסיכום נאמר כי האלומיניום הוא אחד החומרים המבוקשים ביותר בתעשייה והוא משתלב עם בנייה מכל סוג. מחומר האלומיניום ניתן לבנות תוספות ואלמנטים כגון: פרגולות, מרפסות, פטיו, תוספות בנייה, גגונים, חלונות וכדומה. כל אלה ואחרים מצליחים להשתלב עם חיווט של בתים חכמים, בנייה חכמה ובנייה מכל סוג בו נחפוץ.


אודות מחבר המאמר

מנשה נוריאל - מנכ"ל יצאת גדול

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.