אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בית חכם - כל היתרונות

פעם הסתפקנו בכיריים על גז, בהדחת כלים ידנית ובתריסים הנפתחים החוצה. כיום רובנו כבר משתמשים במכשור חשמלי כזה או אחר בבית, אם זה מדיח כלים, תריס עם שלט או כיריים חשמליות. ומה הלאה? בימים שבהם לכל ילד מכשיר סלולארי ומחשב אישי, בהחלט הגיעה העת  להשתדרג ולצעוד צעד נוסף קדימה. או במילים אחרות- מערכות בית חכם עם יתרונות רבים:

נוחות ופינוק יוצאי דופן

מערכות בית חכם הן מערכות טכנולוגיות המותקנות בבית ומאפשרות לשלוט בו על פי הצורך. תוכלו לפנק את עצמכם עם שפע רחב של אפשרויות טכנולוגיות: לחמם את הבית מרחוק ביום חורף קר כדי שתוכלו להיכנס לבית בטמפרטורה שאתם אוהבים, בעזרת מסרון מהסלולארי שלכם להדליק את אורות שביל הגישה לבית לפני שאתם מגיעים אליו כדי ש"יקבל את פניכם", לחמם את חדר הרחצה ולמלא את האמבטיה במים נעימים בשעה הקבועה שלכם.

אבטחה

בעזרת מערכות בית חכם ניתן להעניק לדיירי הבית תחושת ביטחון טובה יותר, הן בביטחון מפני גנבים והן מפני מפגעים כמו שריפה או הצפה. ניתן למשל לשלב מערכת אזעקה משוכללת שתתקשר אליכם במקרה של ניסיון פריצה, וכן לצרף למערכת מצלמות אבטחה כדי שתוכלו לצפות במתרחש בביתכם מכל מקום ובכל זמן שתחפצו. גם אם אתם נוסעים לזמן ממושך תוכלו לעקוב אחרי המתרחש, ואף להפעיל את הרדיו מהקצה השני של העולם, כך שידמה שאתם נמצאים במקום.

כל אחד יכול

מערכות בית חכם הן לא למעטים או למוסדות ציבוריים בלבד, כל אחד יכול להתקין מערכת בביתו הפרטי, ואפילו אין צורך בשיפוץ הבית לשם כך. המערכת מאוד פשוטה להפעלה, כך שאין צורך ללמוד את התחום. גם אנשים שאינם מחוברים לעולם הטכנולוגי יכולים להפעיל את המערכת בקלות ובמהירות.

חיסכון

בית חכם הוא השקעה לטווח ארוך שיכולה לחסוך כסף רב. צריכת החשמל מבוקרת מאוד: גם אם תשכחו לכבות את האור, המערכת תכבה אותו בהתאם לתרחיש שקבעתם מראש. בנוסף, המערכת יכולה לדווח על צריכת החשמל בבית כך שהצריכה נתונה באופן מתמיד לביקורת הדיירים. 


אודות מחבר המאמר

בית חכם - כל היתרונות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.