אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פינוי דירות אונליין !!!

 

בתקופה שבה ניתן למצוא הכל באינטרנט, בעלי עסקים בונים לעצמם אתרים, וחנויות וירטואליות מוכרות מוצרים ברשת, גם שירותי פינוי דירה נהנים מהמודרניזציה. בניית אתר משלנו, המפרט היטב את טיב השירות שאנו נותנים, מיהו קהל היעד שלנו, ומה הרעיון שעומד מעבר לפינוי הדירה לכשעצמו, וכל זאת במשך עשרים וארבע שעות ביממה כולל שבתות וחגים, זה דבר שעוזר לנו להיות זמינים עבורכם תמיד, ולהיענות לפניותיכם במהירות רבה.

השקעה לטווח ארוך...

תחזוקה של אתר אינטרנט משלנו, שכולל עדכונים שוטפים, הכנסת מאמרי תוכן מעודכנים לעיתים קרובות, פניות שונות לקהל היעד וכו', עולה לנו כסף, אך אנו שמחים להשקיע בערוץ תקשורת ידידותי וקל לשימוש עבורכם כאשר אתם זקוקים לשירותי פינוי דירה. אנו יודעים מניסיון שפעמים רבות הצורך של פינוי דירה מתעורר בשעת מצוקה (בני משפחה של אגרן כפייתי) או בשעת צער (הורה שנפטר) או סתם לחץ מסיבות שונות, ובשעה כזו אתם מחפשים מענה מידי ואיכותי.

אתם מקליקים ואנחנו באים!!!

אז אם החלטתם שאתם זקוקים לשירות פינוי דירות מקצועי, הקליקו על הלחצן שנקרא "צור קשר" והשאירו את פרטיכם. אנו מבטיחים לשוב אליכם בהקדם ולתאם פגישה. איש צוות שלנו יגיע לפגישה, יבחן את הדירה ואת התכולה, יבקש להבין מכם אילו שירותים נלווים תצטרכו מלבד פינוי דירה (ניקיון צביעה וכו') וייתן לכם הצעת מחיר. לאחר תיאום ציפיות ובירור קפדני בקשר לתכולה ומה שתרצו שייעשה בה, כל שנותר הוא להגיע למחרת עם צוות בעלי המקצוע ולהתחיל במלאכה.

סוף מעשה בהזמנה ווירטואלית תחילה...

לאחר שצוות פינוי דירות מקצועי שלנו ממיין  את תכולת הדירה, אורז את מה שתרצו לקחת ומפנה למוקדי איסוף פסולת את התכולה המיותרת, ולאחר שהדירה התרוקנה כליל מתכולתה, מתחילה העבודה על הדירה עצמה – אם זה מה שביקשתם. הצוות מבצע ניקיון יסודי, חיטוי, תיקונים, צביעה ואפילו ריסוס. בסופו של התהליך לא תאמינו למראה עיניכם – דירה ישנה עמוסה ומוזנחת הפכה תוך כמה ימים לדירה יפה, מוארת, מטופחת ונראית כחדשה. לראות את ההפתעה הזו – זו ההנאה שלנו!!!


אודות מחבר המאמר

פינוי דירות 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.