אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פורטל AUTO1- יתרונות חשובים של ליסינג מימוני

 

שיטת הליסינג המימוני היא שיטה שהפכה להיות נפוצה עד מאוד בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים פונים לשיטה זאת לצורך רכישת רכב חדש.

בשיטת הליסינג המימוני אדם או חברה רוכשים רכב מחברת ליסינג בשיטה שמקלה עד מאוד את התשלום. כל מה שיש לעשות זה לשלם תשלום ראשוני השווה ערך לכעשרים אחוז משווי הרכב ולאחר מכן לפרוס את יתרת התשלומים לסכומים חודשים קבועים לתקופה של כשלוש שנים. שיטה זו מאוד נוחה לעבור אנשים שאים בידיהם את סכום הכסף הראשוני הנדרש לשם קניית הרכב. לשיטת הליסינג יתרונות רבים אותם נמנה בהמשך.

רכישת רכב במימון חוץ בנקאי

כיום בעבור מי שאין בידיו את סכום הכסף המספיק לרכישת רכב האופציה הקיימת היא רכישת רכב במימון חוץ בנקאי. הלוואה באמצעות הלוואה מהבנק היא למעשה רכישת רכב בדרך של חוב וככה פוגעת באשראי של בעל החשבון ובפעילותו השוטפת.ליסינג מימוני מציע אשראי חוץ בנקאי אשר לא פוגע בפעילות השוטפת ובמסגרת האשראי של בעל הרכב ומאפשרת לבעל הרכב לפנות מזומנים ולא לכבול אותם לחוב.

ציי רכבים

יתרון נוסף שיש לשיטת הליסינג הוא בהקמת ציי רכבים בקלות ומהירות יחסית. עסקים קטנים ובינויים שזקוקים למספר רכבים לא יכולים לעמוד בהוצאות הכבדות הנדרשות מהם לצורך רכישת הרכבים. על כן, שיטת הליסינג היא שיטה שמאוד מתאימה לעסקים שאין להם הון עצמי או הלוואה גדולה מידי אך עדיין, הם זקוקים לרכבים על מנת להתחיל את הפעילות השוטפת.

יתרונות נוספים

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של מסלולי ליסינג על מנת להתאים את עסקת הליסינג לצרכי העסק ויכולתו הפיננסית. קיימים מסלולים של ליסינג מלא, חלקי, תפעולי וכדומה. בשיטת הליסינג התפעולי למעשה חוכר הרכב רשאי וזכאי לקבל בעבור התשלומים החודשים טיפולים בעבור הרכב וזאת בהתאם לעסקה אותה רכש. כיום ניתן לרכוש כמעט את כל סוגי הרכב באמצעות שיטת הליסינג, החל מרכבי יוקרה וכלה ברכבים קטנים.


אודות מחבר המאמר

דוד דגן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.