אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

זר כלה - להשלמת המראה

 

על מנת לבחור זר כלה חשבי איזה סוג של כלה את, אם את מהצנועות, וודאי תלכי על זר כלה קלאסי, ואם את יותר מעיזה, הצבעים החזקים ופרחים יוקרתיים ידברו אלייך יותר, תני לאופייך ולדמיון שלך להוביל אותך בבחירת זר כלה.  אם את גבוהה ובעלת נוכחות מרשימה, זר סחלבים גבוהה ונשפך יהיה בדיוק עבורך, במיוחד אם את לובשת שמלת כלה צמודה.

עיצובים מיוחדים של זר כלה

היום הקריסטלים ומחרוזות הפנינים הולכים חזק בשילוב של זר כלה בניגוד לתקופה העתיקה יותר שהכלות היו נושאות זרי כלה בעלי זרי תבלין שונים  המגנים עליהן מעין הרע ומסמלים פריון ואהבה. מתלבטת? ישנם היום כלים שימושיים כמו האינטרנט לחיפוש הזר המושלם עבורך, לא תצטרכי ללכת רחוק, אם תחפשי באזור מגורייך או אם את גרה באחת הערים המרכזיות, תוכלי למצוא בקלות חנות פרחים שתעצב עבורך זר כלה מושלם.

זר כלה שלא נס לחו

הזר הידוע והפופולארי שלא נסלחו, זהו זר הכלה הקלאסי  שעשוי משלל שושנים בעלי צבעים של אדום ולבן ואגוד בסרט  משי, הפשטות והקלאסיות שלו דווקא מקנה לו ייחודיות. הוא מתאים לכל שמלות הכלה וכל חנות פרחים שמתמחה בסידור ושזירת זרי כלה, תוכל להכין לך זר כלה כזה. הצבעים של הפרחים בזר הכלה משדרים שמחה או איפוק מסוים, תלוי באילו צבעים של פרחים את בוחרת. הפרחים הלבנים הם בחירה של הרבה כלות שאוהבות טוהר ותמימות, למרות ששמלת הכלה היא לבנה, הוא משתלב יפה ובולט ומעניין דיו, אך  מומלץ כי הפרחים הלבנים יהיו צבעונים מלכותיים או סחלבים לבנים.

זהירות עם הפרחים...

על שמלת כלה לבנה, רואים כל כתם, את בטח לא תרצי כי שמלתך תתלכלך בצבע בולט שנפל מהאבקנים של הפרח, כתם כזה גם קשה לנקות, זכרי לבחור את הפרחים שאין להם אבקנים צבעוניים כך שתרגישי נוח ביום כלולותייך ולא תצטרכי לדאוג שהתלכלכת מהפרחים. היום ישנן כלות שבוחרות דווקא את הפרחים המלאכותיים ממשי, הם נראים מהדר ממש כמו אמתיים ובם נשמרים להמון זמן, אם את אלרגית זה בדיוק הזר בשבילך , מזל טוב!!


אודות מחבר המאמר

זר כלה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.