אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קוסם- טכניקה של זריזות ידיים נפלאה

 

קוסם חייב שתהיה לו טכניקה של זריזות ידיים, בזמן שהוא מבצע קסמים, הוא יכול להסיח את דעת הקהל כך  שלא ירגיש כיצד הוא פועל עם זריזות הידיים. קסמים מסוג זריזות ידיים אצל קוסם נקראים קסמי קלוז אפ,  הם מתבצעים קרוב מאוד לצופים , על קוסם  לדעת כיצד לבצע את  הקסמים האלה ולהסיח את דעת הקהל בטכניקה שרק הוא יודע לעשות. רוב הקוסמים מגיעים עם מופע מובנה, וככל שהם ידעו לרתק את הקהל המופע יהיה מוצלח.

הבנת המוח האנושי

המופע שהקוסם עושה מול קהל המבוגרים הוא שונה בתכלית ממופע ילדים, אך כל מופע קסמים מעניין את כל האנשים. מה שיכול לעניין אנשים מבוגרים יותר, זה מופע טלקינזיס ומופע טלפתיה, הוא יודע גם להפעיל פסיכולוגיה ברגעים הנכונים של כל מופע ויש לו שיטות בהן הוא יכול לתחמן את המוח האנושי.. המופע אמור לכלול הומור ואפילו קצת סטנד אפ עם רמזים מיניים בדרך כלל שעובדים יפה על הקהל הבוגר. הכריזמה של הקוסם, היא זאת שתוביל אותו למופע מוצלח. אם אתם מחפשים לערוך מסיבה עם הרבה אטרקציה מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין קוסם מוצלח שינחה לכם את הערב וירתק את הקהל.

איך לבחור קוסם?

קוסם הוא לא עניין זול, אם יש יום הולדת לשני ילדים למשל, ההורים יכולים להשתתף יחד ולערוך את יום ההולדת יחד. אם יש קהל של מבוגרים וילדים, הופעה של קוסם יכולה בהחלט להתאים לשני שכבות הגילאים. כשמזמינים קוסם צריך לשאול ולברר כמה הצעות והכי חשוב לקבל המלצות מחברים או אם ראיתם קוסם בהופעה וממש "נדלקתם" תוכלו לקחת ממנו מספר טלפון ולהזמין אותו, המרחק חשוב גם כן , אם הקוסם מגיע מרחוק תצטרכו לשלם לו גם על הנסיעות.

מה לא מומלץ..

כדאי להזמין את הקוסם למופע של שעתיים מקסימום, היות והילדים מאבדים עניין בקלות, את המופע אל תערכו בחצר הבית, הריכוז של הילדים ושל הקוסם לא יהיה במיטבו. מופע של קוסם חייב להיעשות בין כותלי הבית.


אודות מחבר המאמר

קוסם

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.