אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיווק מנצח באמצעות שלטים

 

שלט לעסק הינו כרטיס הביקור שלנו, עוברים ושבים הפוסעים בסמוך לעסק נחשפים במבט ראשון אליו. שלט מוצלח לעסק יענה על מספר מאפיינים כדי להשיג את המטרה. ענף השילוט מציע אמצעים רבים להצבת שלט מותאם לאופי העסק במובן של חומרי גלם , עיצוב, ותאורה. כמו כן ניתן לשלב בין מספר אלמנטים אלו כדי להשיג שלט מותאם לאופי העסק ולהשיג בידול מהסביבה!

מהם סוגי השלטים הנפוצים ביותר ?

לפני בחירת שלט נבצע הקדמה ונביט למרחב העסק, ננסה לברור את הפוטנציאל. נתרשם מהסביבה, נביט לעבר החנויות הסמוכות ובכך נבחן את הסביבה ואת אופן השתלבותנו בה! סקירת הסביבה תתבצע כאשר ניתן את הדעת לעוצמת התאורה ביום ובלילה המוארת באזור, גודל השלטים בסמוך ועוד אלמנטים המייחדים את הסביבה.

לאחר שבחרנו את מיקום וגודל השלט, נחליט על החומרים ממנו יורכב השלט תוך שמירה על ההקצאה שהקצבנו בנגזרת הפרסום.

שלטי פח - הינם שלטים נפוצים ביותר, עלותם נמוכה ביחס לסוגי שלטים אחרים, אולם ניתן ליצור בעזרתם שלט ססגוני ובתוספת תאורה מתאימה לקבל חשיפה ביום והן בלילה. שלט פח בנוי מסגרת עץ או אלומיניום, חזית השלט בנויה מלוח פח, עליו מודבקת מדבקת ווניל עם הכיתוב. כאמור, ניתן בעזרת שלט פח, להשיג שלט בעלות לא גבוה והשיג תמורה מצוינת.

שלטי ארגז תאורה – שלטים אלו אף הם נפוצים. מסגרת השלט בנויה עץ או אלומיניום, וחזית השלט פרספקס . ארגז התאורה, בחלקו הפנימי מכיל תאורה פלואורסצנטית או לחילופין תאורת לד. שלטים אלו נפוצים מכמה סיבות: מאירים בשעות החשיכה, מחירם אינו היקר ביותר בקטגוריית השלטים.

שלטי אלוקובונד - הינם בשימוש רק בשנים האחרונות. לוחות אלו משמשים כבסיס לשלט, עליו מותקנות אותיות תלת ממד. לוחות אלו בנויים מ- 3 שכבות: בסיס פיויסי ושני לוחות אלומיניום העוטפים אותו. חומר זה הינו בעל מראה בוהק מתכתי, צבוע בתנור בצבע מטאלי או מאט. שלט מסוג זה מעביר תחושת חדשנות ובוהק. לוחות אלו משווקים בשלל צבעים. ללוחות אלו יתרונות רבים, משקלם הנמוך מיעד אותם כאלטרנטיבה נוחה להתקנה על מבנים. את הלוחות ניתן לחרוץ ובכך לייצר ולעבד לפי התאמה אישית.

באילו מאפיינים נשתמש כדי להשיג תוצאה טובה יותר?

לאחר שבחרנו את החומרים מהם יורכב השלט, ניתן דגש למספר מאפיינים חשובים לא פחות. בעזרת איש מקצוע בתחום השיווק לצד מעצב גרפי, נשלב הרמוניה המקשרת בין תחום העסק, לשלט, אשר תייצג אותו נכונה. 1. גוון רקע לשלט וצבע טקסט 2. פונט לכיתוב הטקסט (מוצרי ילדים/חנות כלי עבודה) 3. תאורה מתאימה לאופי האזור 4.שימוש באותיות תלת ממד לשם הדגשה 5. סלוגן טוב, בסמוך לשם העסק 6 . תמונות ואיורים לשם המחשה.

חשוב לציין, בסופו של דבר, השלט הינו אמצעי שנועד לשכנע עוברים ושבים להיכנס אלינו לעסק. זמן התגובה לקבלת החלטה להיכנס לחנות, עומד על מספר שניות בודדות ולכן יש צורך במסר קצר, קליט ומשכנע !


אודות מחבר המאמר

שלטים- בחר לך שלט מנצח!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.