אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קובי פרץ כרטיס ביקור

קובי פרץ נולד בשנת 1975, בעשרים ושמיני לאוקטובר בכפר שלם בתל אביב. הוא בן הזקונים במשפחה ויש לו עוד תשעה אחים ואחיות. אביו הוא זמר מרוקאי שהצליח מאד במרוקו ואפילו הופיע לפני מלך מרוקו חסן השני בארמון שלו. כבר בגיל שש עשרה התחיל קובי פרץ להופיע במועדונים. בהתחלה הוא היה מופיע בכל מועדון שהציעו לו ושר בסגנון טורקי, בעיקר שירים מדכאים.  הוא הוציא דיסק ראשון לפני הצבא ולדיסק קראו "טעות של החיים" שזה שורה מתוך אחד מהשירים בדיסק שהשיר דיבר על סמים.

כשהוא שירת בצבא הוא עשה הפסקה מהקריירה המוזיקאלית אליה חזר אחרי הצבא אבל החליף בינתיים אמרגן. האמרגן החדש שלו היה יוחאי יעיש שהיה קודם גם האמרגן של יואב יצחק, אבל הוא רצה לנהל את קובי פרץ כי הוא האמין בו שיגיע רחוק. ארבעת האלבומים הבאים של קובי פרץ: "את כמו אש", "חץ האהבה", "בורא עולם" ו"חי איך שבא לו" המשיכו עם הלחנים הטורקיים אבל זכו להצלחה בינונית בלבד במכירות. בזמן שהאלבומים האלו יצאו, קובי פרץ המשיך לבנות את עצמו עם ההופעות. הוא המשיך להופיע הרבה, גם בארועים וחתונות, וגם במעדונים, לפני ועדי עובדים ובהפלגות. בזמן הזה הוא התחיל לצבור קהל מעריצים.

אבל הבום הגדול הגיע יחד עם האלבום הבא "בלבלי אותו" שהיה פחות בסגנון טורקי ויותר בסגנון ישראלי ים-תיכוני, ואחרי שרזה, צבע את השיער לבלונד, התחיל ללכת לחדר הכושר ושכר את שרית בירן בתור יחצ"נית. למרות שמכירות האלבום הזה הצליחו יותר מהאלבומים הקודמים ולמרות שהשיר "בלבלי אותו" היה ממש להיט בכל ההופעות, ברדיו עוד לא השמיעו אותו ולקח עוד חצי שנה עד שהתחילו להשמיע אותו גם ברדיו ואפילו בגלגלצ.

אחרי "בלבלי אותו" ההצלחה המשיכה עם עוד שלושה אלבומים "משוגע עלייך" (אלבום זהב), "כל מה שיש בי" (אלבום פלטינה) ו"כמה אהבה" (אלבום פלטינה). חוץ ממכירות אלבומים, קובי פרץ מצליח מאד גם בהשמעות ביוטיוב וגם בהורדות לסלולרי.

בשנים האחרונות קובי פרץ התחיל להופיע פחות ופחות במועדונים, והיום כמעט שלא מופיע בכלל במועדונים, וגם לא בימי שבת. והקהל שלו נשאר נאמן לו ויודע להעריך את הקול המיוחד שלו והסגנון שלו שהוא ייחודי בין הזמרים הים תיכוניים כי הוא הולך יותר על פופ ודאנס, קצת בסגנון סן רמו וגם חוליו איגלסיאס. הקהל שלו גם מאד אוהב את זה שהוא לא נתן להצלחה שלו לעלות  לו לראש ולא התדרדר בעקבות ההצלחה להימורים ולסמים ולאלכוהול. היום קובי פרץ מופיע באולמות ענקיים כמו היכל התרבות, בריכת הסולטן, אמפי קיסריה והיכל נוקיה, וממשיך גם להופיע באירועים, ועדי עובדים והפלגות.


אודות מחבר המאמר

מקווה שתהנו!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.