אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הסרת משקפים בלייזר – לראות את ההבדל

נמאס לכם להרכיב משקפים או עדשות מגע כל הזמן, להיות תלויים בהם בכל רגע ולסבול ממגבלת ראייה טורדנית? יש פיתרון יעיל, בטוח וזמין – ניתוחי הסרת משקפים בלייזר מציע כיום את התשובה האידיאלית להיפתר ממגבלות ראייה רבות.

 

לאן יורים את הלייזר?

לייזר נשמע כמו משהו עתידני ורבים מדמיינים קרני לייזר שנורות לכל עבר מסרטי חלל למיניהם, למעשה קרני לייזר מסוגים שונים משמשים למגוון עצום של מטרות ברפואה ובתעשייה. הסרת משקפים בלייזר כרוכה בשימוש בלייזר רפואי מיוחד שמתאים בדיוק לסוג הטיפול  של הסרת משקפים בלייזר. בטיפול בסופו של דבר מעצבים את הקרנית של העין לצורה נכונה בדרך המדויקת ביותר שניתן. עיצוב הקרנית פותר בעיות ראיה שונות ופותר את האדם הספציפי מצורך במשקפים ע"י ליטוש עדין של הקרנית ותיקון פגמים באופטיקה של העין.

 

התאמה לניתוח הסרת משקפים בלייזר

לפני הסרת משקפים בלייזר עורכים בדיקות התאמה מקיפות, למרבה הצער לא כל בעיית ראיה יכולה להסתדר בעקבות טיפול הסרת משקפים. ישנן בעיות ראיה מורכבות יותר ושכרוכות ביותר מרק בעיה מבנית בקרנית למשל, כיום למעשה רק בין 60-70 אחוזים מהנבדקים נמצאים מתאימים לניתוח. כמו כן, ניתוח הסרת משקפים בלייזר מומלצת רק לאלו שסיימו את התפתחותם (גיל 18 לערך) ובעלי מספר יציב לתקופה. מחלות ובעיות שאינן מומלצות להסרת משקפים בלייזר הן:

 

הסרת משקפים בלייזר כן מתאימה באופן עקרוני לסובלים מרוחק ראייה, קוצר ראייה, צילינדר ולעיתים אפילו הזדקנות טבעית של הראייה.

 

מהלך הניתוח עצמו

טיפול הסרת משקפים בלייזר הוא תחת הרדמה מקומית פשוטה ואינו כרוך בכאב. הסרת משקפים בלייזר נעשית בשני שלבים שכל אחד מערב טכנולוגיית לייזר שונה במקצת.

·        שלב ראשון: פתיחת אזור הקרנית לטיפול ע"י מה שנקרא חלון טיפולי שמאפשר גישה נוחה.

·        שלב שני: ליטוש של הקרנית עם קרן לייזר ממוקדת וממוחשבת לחלוטין, ההליך כה עדין וקטן שאין מקום לטעות ולכן רק מחשב יכול לספק דיוק מושלם שכזה.

 

טיפול הסרת משקפים בלייזר אינו ארוך כלל ונמשך כחצי שעה בלבד, ניתוח הסרת משקפים בלייזר אינו מצריך אשפוז ולאחריו משתחררים הביתה עם כיסוי עיניים פשוט ותוך ימים ספורים ניתן לחזור לשגרה מלאה עם העיניים החדשות שלכם.

 

מה קורה עכשיו?

לאחר סיום תהליך הסרת משקפים בלייזר הראייה צריכה להשתפר בצורה משמעותית ולרוב לבטל לגמרי את התלות במשקפים או עדשות מגע, המטופל למעשה מתחיל לראות רגיל בעיניו הטבעיות. קיימים מקרים שיש צורך במשקפיי עם מספר נמוך, בעיקר לבעלי מספר גבוה מאוד מלכתחילה. התוצאות של הסרת משקפים בלייזר הן באופן עקרוני קבועות, בהתאם למבנה העין תיתכן הידרדרות טבעית עם השנים. המאמר בחסות מילה טובה שירותי כתיבה

 


אודות מחבר המאמר

המאמר בחסות אתר ניתוחים פלסטיים - כל המידע על ניתוחים וטיפולי אסתטיקה ואתר ללא בושה - ניתוחים פלסטיים - יש מה לעשות! מילה טובה שירותי כתיבה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.