אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מלונות בוטיק

 

מלון בוטיק בישראל נתחיל מבראשית

כולנו אוהבים שירות אישי ומכל הלב, במיוחד בארץ וזהו כלל לא סוד. לא תרצו לזרוק את מיטב כספכם על קרן הצבי, לא כן? לכן, רמת השירות במלונות בוטיק קצת אחרת ובהחלט לטובתנו. במידה ותהיתם למה התכוון המשורר כאשר הגה את המילים הבאות: "מלון בוטיק בישראל". מדובר כאן על מקום אירוח ברמה גבוהה מאוד.

לא מתפשרים על קלאסה והאיכות חוגגת ועוד איך. במלון כזה תוכלו למצוא מעט יותר חדרים מאשר במלונות הרגילים, אך זה לא אומר שהמחיר יהיה גבוהה יותר. טוב נו, אולי קצת יותר. בהחלט לא משהו מורגש במיוחד.

המלון יהיה אינטמי ולא תתגעגעו לרעש וההמולה אשר אופפת אותנו בשאר המלונות בארץ, אשר לא נקראים בוטיק מן הסתם. תוכלו לפנות אל המכרים היקרים שלכם או אפילו בני משפחתכם על מנת לקבל עצה והמלצה ידידותית חמה במיוחד. מלונות בוטיק בישראל פזורים בכל מקום אפשרי, כך שאין מה לדאוג בהיבט הזה.

אין מילה אחת רעה לומר            

אין ספק שהמלונות הללו יודעים כיצד לפנק, ישנם שלל אטרקציות מרתקות, עיסויים מרעננים, מקומות ספא, מסעדות מצליחות של שפים אניני טעם. מה עוד תבקשו? לא תדעו. מלונות כאלו נותנים אווירה של חוץ לארץ. הניחוח הוא אחר, המצעים יותר איכותיים ורכים ישנה אפילו פינת עסקים קטנה לבעלי העסקים אשר מגיעים למלון על מנת לבצע פגישות עיסקיות.

העיצוב הוא הדבר הראשון ששמים לב אליו כאשר מגיעים למלון. ישנם מספר עיצובים שונים כגון: עתיק, מודרני, קלאסי וכדומה. האסתטיקה משחקת תפקיד מאוד חשוב ולא משני. ישנה הקפדה מאוד חזקה על הפרטים הקטנים שהכל יונח במקומו ולא יהיה חסר דבר ואם כן תהיו בטוחים שהדבר האחרון שיקרה הוא, ישכחו אתכם.

לא תרצו לחזור למלונות שהם לא כאלו

בבית מלון שתבחרו הטכנולוגיה תהיה שם ככוכבת ראשית. תוכלו לשים לב למסכי הפלאזמה הרחבים ביותר, החדר יהיה מאובזר היטב ואפילו יהיה לכם שם DVD עם סרטים מעניינים, מיטות מתכווננות ונוחות במיוחד, ג'קוזי מבעבע במיוחד ועוד כהנה כהנה. ההנאה הצרופה משתלמת ביותר, צפו לעוד.


אודות מחבר המאמר

מלון בוטיק מאוד ממולץ באיזור המרכז הינו מלון בוטיק בנווה צדק,מקום מפנק במיקום מצויין

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.