אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אופניים חשמליים וזהירות בדרכים

בארצות שונות בעולם כמו יוון, מרוקו וארה"ב אופניים חשמליות כבר הפכו בלי ספק לכלי תחבורה שכיח ומופתי. כל מה שדרוש לבצע הוא לרכוש אופניים חשמליים ולחבוש קסדה, על מנת לזוז בעיר. מחמת החוק החדש, אופניים חשמליים רבים ינועו בכבישי ארץ ישראל. יש לנהוג בזהירות ולא במהירות, אף לפי שהדבר אינו מצריך רישיון.בכדי להגן על החוק, שימו לב שהערכה שאתם רוצים לקנות היא 250 וואט והנכם ללא שום ספק מעל גיל 14.כיום בד"כ אפשר למצוא ערכות של 350 ואף 500 וואט אך הדבר אסור לחלוטין לפי חוק. היות ובעת האחרונה לזוז על-ידי אופניים חשמליים זה דבר חוקי, המון גברים ונשים פונים לנסיעה באופניים. יש לחבוש קסדה ואף מגינים, במטרה להפוך את הנסיעה לבטוחה כמובן.

אופניים חשמליים נעים באמצעות מנוע ויכולות להיות מסוכנות ללא ספק, אף לפי שאופניים חשמליים ללא שום ספק אינם מגיעים למהירויות של אופנוע.עדיף על פי מה שאני יודע לרכוש ערכה עם הנעה קדמית ולכל הדעות שלא עולה על 250 וואט על פי החוק.ע"י המנוע שבגלגל והסוללה שמתחברת בקלות אפשר לוע לכל מקום בלי הוצאה פיננסית אופניים חשמליים זו תופעה אינטנשיונלית שרק מתגברת עם השנים. קריטי לעשות בוחן שוק לגבי סוגי האופניים והערכות המוצעות למכירה, במטרה שלא יבזזו אתכם. סיוון אודסר שביקרה בפינלנד מספרת כי אופניים חשמליים הפכו לצורך קיומי כמו פלאפון.בכל זאת, אופניים חשמליות משמשות אנשים אחרים לבוא לעבודה, לנוע בעיר ואף לבצע כושר. תעשו השוואת מחירים בעין ביקורתית, כדי שלא תיפלו בפח ותעשו את הקנייה הכי סבירה..למעשה הערכה לא תמיד מגיעה עם הרכבה אז שימו לב לכך. על אף שההרכבה יכולה להיות מורכת, יש הגורסים שניתן להרכיב זאת לבד.

לסיכום. אופניים חשמליות הינם בהחלט הדרך הכי סבירה לחסוך חניה,פקקים ודלק. במטרה לנוע בעיר אינכם צריכים יותר רישיון או טסט.צריך לבצע בוחן שוק מקיף על הצעות מחיר של ערכות אופניים חשמליים ולרכוש ערכה במחיר הכי טוב. אף על פי שמדובר בסך הכול באופניים חשמליים, חובה ללא שום ספק לציית לחוקי התנועה בכבישים במטרה למנוע תאונות. רצוי שתדונו עם חברים אחרים שכבר רכשו ותנסו את האופניים שלהם, במידה ו תרצו לרכוש ערכה.לפי מיטב הבנתי בקבלת הערכה יש לבדוק אותה בביקורתיות במטרה לוודא שלא חסר שום חלק. בהצלחה.


אודות מחבר המאמר

2ride - הזמנת ערכה לאופניים חשמליות , כל המידע הדרוש לקניית אופניים חשמליים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.