אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פינוי דירה בירושלים – בחירת חברה אמינה

 

כל אחד מגיע ליום בו עליו לבצע את הפעולה שהיא פעמים רבות מאוד כואבת – פינוי דירה. ואין הכוונה כאשר עוברים דירה, אלא, בדרך כלל הכוונה כאשר צריך לפנות דירת ירושה, וברור שמלווים את הפינוי הצער והכאב על פטירתם מן העולם של קרובים אהובים. לכן, לעיתים קרובות עדיף להפקיד את החובה בידיה של חברה מקצועית, אשר תעשה ברגישות ובצורה עניינית עבודה יעילה.

חברה לפינוי דירות

בכדי למצוא חברת פינוי דירות בירושלים ובמקומות נוספים בארץ, הדבר הראשון שיש לעשות הוא לפנות לחברים, ולהתייעץ איתם לגבי חברות שהם מכירים. המלצה מחברים שהיו מרוצים, או להיפך, כאלה שלא היו מרוצים הם ידע משמעותי וחשוב.

יחד עם זאת, גם אם קיבלתם המלצה חמה מחברים שאתם סומכים על דעתם, חשוב תמיד לפנות לאותה חברה, ולבדוק אותה בפעולה.

חברות רציניות

חברת פינוי דירה בירושלים או בערים אחרות, שהיא רצינית ואחראית לא תיתן לכם הצעת מחיר בטלפון. לצערנו, יש חברות שעושות כך. אל תתפנו ממחיר זול אם יציע לכם מישהו מבלי לראות את הדירה ולהתרשם ממנה, בשלב כלשהו הוא יבקש תוספת בתירוץ זה או אחר.

כל פינוי דירה בירושלים, כמו גם בכל מקום אחר, הוא פינוי שונה במהותו, ולכן, על נציגי החברה להגיע לדירה ולראות מה היקף העבודה שיש לעשות עד הפינוי הסופי של הדירה. היקף העבודה תלוי בכמות החפצים שיש בדירה, בכיוונים אליהם יש לשנע את כל החפצים, ובמידת הנגישות אל הדירה. דירה גדושה ועמוסה, שהגישה הפיזית אליה לא נוחה, פינויה יעלה יקר יותר מדירה שנמצאת בבניין בו יש חדר מדרגות מרווח ומעלית גדולה. 

חשוב לבדוק האם לאותה חברת פינוי דירה בירושלים ובכל מקום אחר, יש את כל האישורים לעבודת הפינוי, ורישיון עבודה מתאים, כמו כן אם יש לה הביטוחים המתאימים לסוג העבודה אותו היא מבצעת.

לסיום, חשוב לחתום על חוזה מסודר ביניכם לבין החברה, הסכמות בעל פה הן פתח לחילוקי דעות מיותרים. בחוזה יש לפרט את לוח הזמנים לעבודה, את היקפה ואת המחיר המלא לביצוע.


אודות מחבר המאמר

פינוי דירה בירושלים 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.