אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

נסיעה על אופניים חשמליות ירוקות

בארצות אחרות בתבל כמו בלגיה, ישראל וארה"ב אופניים חשמליות כבר הפכו בלי ספק לכלי תחבורה שכיח ואופטימלי. בשביל להתנייד בעיר, כל מה שדרוש לעשות הוא לרכוש אופניים חשמליים ולחבוש קסדה. בגלל החוק החדש, אופניים חשמליים רבים ינועו בכבישי מדינת ישראל. אף על-פי שהדבר אינו מצריך רישיון, יש לנהוג בזהירות ולא בלהט. על מנת לשמור על החוק, שימו לב שהערכה שאתם רוצים לקנות היא 250 וואט והנכם בהחלט מעל גיל 14.בזמן האחרון בדרך כלל אפשר למצוא ערכות של 350 ואף 500 וואט אולם הדבר לא מותר ללא ספק לפי חוק. הרבה גברים ונשים פונים לנסיעה באופניים, עקב כך שבתקופה האחרונה לנוע בעזרת אופניים חשמליים זה דבר חוקי. יש לחבוש קסדה ואף מגינים, כדי להפוך את הנסיעה לבטוחה בלי ספק. אף על-פי שאופניים חשמליים ללא שום ספק אינם מגיעים למהירויות של אופנוע, אופניים חשמליים נעים באמצעות מנוע ויכולות להיות מסוכנות לכל הדעות.מומלץ כפי שנראה לי לקנות ערכה עם הנעה קדמית ולגמרי שלא עולה על 250 וואט על פי החוק.באמצעות המנוע שבגלגל והסוללה שמתחברת בפשטות ניתן לזוז לכל אזור ללא אוקואציה פיננסית. כפי שנראה לי בחינה מעמיקה של השוק ואף לשוחח עם חברים שעשו קניה ערכה הם דברים שיעזורו לכם לעשות את הקנייה העדיפה ביותר של ערכת אופניים חשמליים.כנזכר לעיל, אופניים חשמליות היא דרך פשוטה ואופטימלית מבדיקה כלכלית וסביבתית לנוע בכבישים. כתוצאה מאישור החוק החדש, אין ספק שמעכשיו נראה צימצום של הצפיפות בכבישים ואולי אף של תאונות.מצד אחד, החוק עוזר לבני אדם למצוא את החלופה היותר טובה למכונית.אולם אבל בפועל, ילדים מעל גיל 14 מצטרפים בדקה זו לתנועה בכבישים והדבר מסוגל להיות כמובן מאזגד.

בעלי אופניים חשמליים, שימו לב לתמרורים וצייתו לחוקי התנועה. כמובן אל תסעו באוטוסטרדות ובכבישים בהם המהירות שלכם לא מתאימה.

שמרו על עצמכם ובהצלחה.


אודות מחבר המאמר

2ride- אופניים חשמליותאופניים חשמליים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.