אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בדיקת תעריפי ביטוח חובה לרכב

מבזבזים יותר מדי? אולי זה הרגע להתחיל לחסוך? רוב התושבים מתמודדים בלית ברירה עם יוקר המחייה, אך עדיין כל אחד יכול לבדוק, להשוות וכך בעצם לחסוך, בעיקר כשמדובר בנושא ביטוח, מספר בדיקות בסיסיות ותוכלו להקטין עלות הביטוח.צלצלו מחברת ביטוח? זו השעה לבטח את הבית ותכולתו? מוזמנים ללמוד במאמר איך מוצאים מחשבון ביטוח חובה ועל מה מומלץ להקפיד כאשר מתעניינים בתחום של ביטוח חובה מחירים.בודקים חוסכים- קיימים מספר סעיפים שיוזילו ודאי את הביטוח באופן משמעותי: הרכב אינו בשימוש בשבת? הילדים גדלו והם כבר לא נהגים חדשים? אתם מיומנים בנהיגה עשרות שנים ? אם כך, כדאי לציין פרמטרים אלה. כך בעצם אתם חוסכים ברגע כסף במהלך השנה.השוואות מחירי פוליסה- בקשו לקבל 3-4 הצעות למען ההשוואה. הפערים יכולים לנוע ולהגיע גם ל- 700 ₪. פרט נוסף שעליכם לבדוק הוא מה מגיע לכם: ביטוח גרירה ורכב חלופי? כל סעיף וסעיף מתורגם לכסף ותצטרכו לוודא שקיבלתם ביטוח טוב ורלוונטי עבורכם.איפה הכי שווה לבטח? כל הסקרים משקפים שהרוב מבטחים אצל סוכן פרטי. ומה הסיבה לכך? המענה מקצועי ואישי יותר. החיסרון? זה עולה יותר כסף. אם אתם בוחרים לעשות ביטוח אצל סוכן , תוודאו שהסוכן אמין, מקצועי ומורשה.מבטחים מרחוק- אפשרות נוספת לחיפוש תעריפי ביטוח חובה לרכב . באופן ישיר מול החברות הגדולות. היתרון: זה מוזיל עלויות אך לקיחת הסיכון: השירות לא מספיק מקצועי וגם אם תזדקקו לכיסוי הביטוח הטיפול בכם יהיה איטי. כמו כן, תהיו חייבים לשים לב בעיקר לאותיות הקטנות ולוודא שאתם בוחרים בחברת ביטוח אמינה ומומלצת.לחשוב ולחסוך- תהיו חייבים לנהל את כל הפוליסות שלכם במקום אחד, אם מול החברה או מול הסוכן הפרטי, אם מדובר בביטוח רכב או ביטוח חיים. במידת הצורך, יהיה הכי יעיל וקל לעמוד מול גורם אחד ולא מול כמה. בנוסף, לרוב זה גם יחסוך לכם בכיס. טוב לדעת: אל תמתינו לדקה האחרונה התחילו לבדוק מחירים שבועיים לפני- מי שבודק חוסך!.


אודות מחבר המאמר

ביטוח חובה הכי זול וגם השוואת מחירים ומידע נוסף אודות ביטוח חובה לרכב תוכלו למצוא באתר http://www.yuvalim-haal.co.il/?p=67

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.