אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מנתח לביצוע ניתוח אף

איך בוחרים מנתח לביצוע ניתוח אף?

בחירת מנתח לביצוע ניתוח אף אינה בחירה שיש להקל בה ראש. בהתחשב בעובדה כי ניתוח אף הינו ניתוח פופולרי ביותר, ונפוץ כמעט בכל מרפאה המבצעת ניתוחים פלסטיים, וישנו שפע עצום של מנתחים פלסטיים שלא בהכרח מגיעים מתחום הכירורגיה או עם התמחות באף אוזן גרון, חשוב לבחור את המנתח הפלסטי שיבצע בכם ניתוח אף, במשנה זהירות. שלא כמו ניתוחים פלסטיים אסתטיים שאחוז הסיבוכים בהם נמוך מהרגיל, אם כי קיים בהחלט, כגון ניתוחים מתיחת פנים או הרמת סנטר, ניתוח אף, כולל מגע עם אלמנטים רגישים כגון מערות האף ודרכי הנשימה, שלא לדבר על תוצאה אסתטית לקויה שייתכן ותתקבל, אם המנתח הפלסטי אינו נבחר בקפידה.

ניתוח אף - לבחור מנתח פלסטי מיומן ומקצועי.

על מנת לוודא, במידת האפשר, שתקבלו את התוצאה שחלמתם עליה במינימום סיבוכים האפשרי, חשוב שתבצעו סקר נרחב על המנתח הפלסטי אותו בחרתם למטרת ביצוע ניתוח אף. העדיפו מנתח פלסטי בעל שם, אפילו במחיר של תוספת משמעותית לעלות הניתוח, ואל תחששו לחפש את שמו במנועי החיפוש באינטרנט, על מנת לקבל המלצות וביקורות בלתי תלויות, מגולשים ומטופלים שביצעו אצלו ניתוח אף.

ניתוח אף - לבקש מהמנתח המלצות ותמונות של ניתוח אף או ניתוחי אף שביצע בעבר.

אל תתביישו לבקש מהמנתח הפלסטי המלצות ממטופלי עבר, או תמונות של עבודותיו הקודמות. אלו, יוכלו לתת לכם אינדיקציה, בצירוף הכשרותיו המקצועיות והעבר הרפואי שלו בטרם החל לעסוק ברפואה פלסטית, וכך תוכלו להחליט את ההחלטה הנכונה בנוגע לבחירת מנתח פלסטי שיבצע ניתוח אף עבורכם.

אנו תקווה שהמאמר הנ"ל עזר לכם בדרך לניתוח האף המיוחל. אל תזלזלו באמור היות וטובתכם פה היא הנתון הראשון להתייחס אליו. בנוסף, מומלץ לכם לעשות בדיקת מחירים לפני שאתם שולפים את הארנק, התנודות יכולות להיות משמעותיות היות והניתוח יהיה במקרים רבים לא זול. דבר מומלץ נוסף שכדאי לכם לזכור הוא שחשוב לבדוק את הקליניקה אליה אתם הולכים על מנת לבצע את הטיפול ולראות שלרופא המנתח יש את כל האישורים הנדרשים וכנ"ל, לקליניקה המטפלת. 


אודות מחבר המאמר

שרון קל לשרותכם. והפעם על - ניתוח אף.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.