אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מניקוי שטחי מסחר לניקוי הבית

עוצמת פעולה של שואב אבק תעשייתי או מכונת שטיפה בלחץ ויכולת תנועתם

 

ציוד מכני חדשני חוסך עבורכם עבודה קשה בניקוי הבית או העסק. בעבר, נאלצתם לעבוד קשה כדי לנקות משטחים, להתרוצץ עם דלי וסמרטוט להתכופף להתעייף ולהתרגז. ניקיון העסק או הבית הם היום חוויה נעימה וקלה וכול זאת בזכות טכנולוגיות חדשות שנרתמו למוצרים מפנקים ונוחים כמו שואב אבק תעשייתי או מכונת שטיפה בלחץ. שואב אבק תעשייתי הוא שונה מאוד משואב אבק ביתי רגיל וזאת בעיקר בעוצמת השאיבה שלו, שואב אבק תעשייתי הוא בעל יכולת שאיבה עצומה ביחס לשואב אבק רגיל שואב אבק תעשייתי יכול לשאוב אפילו שאריות חול, שאריות בנייה,

כוחה של מכונת שטיפה

מכונת שטיפה אפילו מכונת שטיפה יד שנייה, אם מדובר כמובן בפעולתה של מכונת שטיפה יד שנייה איכותית יכולה לשטוף אפילו מים מהצפה, או מים שהצטברו בחצר או בגינה. כלומר מכונת שטיפה, מכונת שטיפה יד שנייה וכן שואב אבק תעשייתי כולם בעלי עצמה חזקה ויכולים לבצע משימות שוודאי שלבד ללא מכשיר זה מדובר במשימות שייקחו שעות ועבודה קשה. שואב אבק תעשייתי אוסף בקלות ובאדישות כמויות של לכלוך, ביתי או תעשייתי, שואב אבק בכוח כמויות של לכלוך במהירות עצומה וללא כול בעיה.

עוצמת מכונת שטיפה בלחץ

מכונת שטיפה בלחץ היא בעלת עצמה חזקה מאוד אפקט הלחץ מאפשר לה לפרק כתמים ולכלוכים קשים אפילו לכלוכים ישנים ששום סמרטוט ודלי לעולם לא יורידו. מכונת שטיפה בלחץ יכולה אפילו לנקות חצרות מוכתמות עם לכלוכים קשים, לכלוכים אחרי שיפוצים ועוד מצבים קשים של לכלוך. מכונת שטיפה בלחץ לוקחת את המתחמים הכי מלוכלכים והופכת אותם תוך דקות למבריקים כאילו מעולם לא היה שם לכלוך. אפקט הלחץ מפרק בקלות לכלוכים קשים ועמידים מאוד ולשם כך הוא נועד. גם שואב אבק תעשייתי, גם מכונת שטיפה בלחץ, ואפילו מכונת שטיפה יד שניה מכילים מנועים חזקים מאוד ולכן יש להם עוצמת עבודה חזקה ומאסיבית ויכולת שאיבה חזקה מאוד.

מכלי אחסון וכוח מנוע

לכול אחד ממכונות אלה יש מכלי אחסון כאשר מכונת שטיפה יד שנייה היא בעלת כלי אחסון מתאים גם לנוזלים, מה שמאפשר לה לשאוב בקלות כול סוג של נוזל או לכלוך רטוב ונוזלי. יש סוגים שונים של מכונת שטיפה יד שנייה או מכונת שטיפה בלחץ וכדאי לבדוק לגביהן בזמן קניה את כוח הפעולה של המנוע שלהן ואת גודל טנק אחסון הנוזלים שלהן. החשיבות הגדולה ביותר היא כוח המנוע של מכשירים אלה, יותר חשוב שהמכונות יהיו חזקות מאשר שתוף אחסון הנוזלים שלהן יהיה גדול, כוח המנוע הוא הבסיס להצלחת המכונות לנקות בקלות לכלוכים רטובים או לכלוכים קשים או לאסוף נוזלים.

התאמה לסביבת העבודה

כאשר אתם בוחרים מכונת שטיפה בלחץ כדאי לבחור דגם שהוא מתאים לסביבה בה הוא אמור לעבוד. היום מכונות אלה הן כל כך בעלות מבנה נוח ויכולת תנועה קלה עד כי ניתן להשתמש בהן אפילו בחללים קטנים ובבתים קטנים או רגילים. המכשירים האלה היום ניתנים להזזה ולתנועה בקלות. כול המכשירים כגון מכונת שטיפה בלחץ או מכונת שטיפה יד שנייה נמצאות על גלגלי גומי קטנים, שלא מלכלכים ולא מתלכלכים וגורמים למכונות האלה לנוע בקלילות וברכות למרות ממדיהן או עצמתן. ניתן לנקות בעזרת מכונות אלה גם בסביבות רגישות כמו בין מוצרים עדינים ושבירים או אפילו בבית מלא כלי חרסינה עדינים. יש היום מכונת שטיפה יד שנייה או שואב אבק תעשייתי שיש להם גלגלים אחוריים מוגדלים מיוחדים שמאפשרים להעלות מכונות חכמות ויעילות אלה מדרגות לקומה עליונה בבית או לקומה אחרת בעסק שלכם, ניתן כך גם לנקות בעזרתן גם את המדרגות בעצמן. יש למכונות אלה גם צינור ידני להגעה למקומות קטנים ויש ביניהן מכונות שעובדות ללא כבל חשמל והן בעלות תנועה מלאה לכול כיוון ובכול חלל ונפח.


אודות מחבר המאמר

מוכונות שטיפה ושואבי אבק קונים אצל מורן טכנולוגיות ניקוי בע"מ.

פרטים נוספים באתר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.