אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

10 דגשים לבחירת וקניית שמלת כלה

 

 

כל כלה, ביום החתונה שלה, היא היפה והמיוחדת ביותר שיש. אבל, בחירת שמלת הכלה הנכונה תמיד עוזרת להרגיש יפה במיוחד. בחירת שמלת הכלה היא אחת המשימות המרגשות ביותר, אך עלולה להפוך במהירה למטלה מלחיצה ומתישה.  אז איך כדאי לגשת לבחירת שמלת כלה? איך תבחרי את שמלת הכלה הנכונה ביותר עבורך? על מה כדאי לשים דגש לפני שקונים את השמלה?

ריכזנו עבורך עשרה טיפים שימושיים במיוחד שילוו אותך במשימה המרגשת:

1. בחרי את המלוות שלך בקפידה- כולן נרגשות ורוצות להתלוות אלייך במשימה המרגשת של בחירת השמלה אבל חשוב לבחור היטב את מי את באמת רוצה איתך. זכרי שלכל אחת אישיות אחרת, טעם אחר ופנטזיה אחרת בנוגע לשמלת כלה. קחי איתך שתי מלוות שמכירות אותך היטב, נעים לך איתן ואת סומכת על טעמן.

2. התחשבי בעונת השנה- האם אתם מתכננים חתונה בחורף או חתונה בקיץ? האם אתם מתכננים חתונה בגן אירועים פתוח או באולם סגור? אם מתוכננת חתונה בחורף, וודאי אם מדובר בגן אירועים, תשקלי שמלה עם שרוולים או לחלופין תוכלי להתאים לשמלה שרוולון או עליונית יפה. אלו שיקולים שכדאי לקחת בחשבון מראש כדי לתכנן סטיילינג מתאים לעונה.

3. התאימי את השמלה לאופי האירוע- האם את מתכננת חתונה כפרית או חתונה קלאסית? האם בחרתם להתחתן בגן אירועים או באולם מפואר? כאשר את בוחרת שמלה מומלץ להתאימה לאופי האירוע והעיצוב הכללי המתוכנן כך שייצרו יחד סיפור שלם המרמז על האופי שלכם.

4. קבעי לעצמך תקציב- טווחי המחירים של שמלות הכלה רחבים ונעים בין אלפים בודדים לעשרות אלפים. קבעי לעצמך תקציב שמתאים ליכולות שלך, זה יעזור לך להתמקד ולצמצם את החיפוש. 

5. אל תפחדי למדוד- לא כולנו יודעות מראש איזו גזרה נכונה לנו ביותר ולחלקנו דעות קדומות ומוטעות. רק אם תמדדי ותנסי תדעי. אל תפחדי להתנסות בגזרות שונות, עד שתמצאי את השמלה המתאימה ביותר למבנה הגוף שלך.

6. הישארי נאמנה לסגנון שלך – חשוב שתהיי את גם ביום החתונה שלך, אל תתחפשי אלא חפשי שמלה שמחמיאה לך ומבליטה באופן מושלם את האופי הייחודי שלך.

7. אל תתפשרי על נוחות- את צריכה ללכת, לשבת ולרקוד בשמלת הכלה שלך, חשוב שהיא תהיה לא רק יפה, אלא גם פרקטית ונוחה. 

8. בחרי במעצב שמלות כלה שקבלת או קראת עליו המלצות. חשוב לוודא שמדובר במעצב אמין ומקצועי ובסטודיו המשרה אווירה נינוחה ונעימה. בחירה והתאמת שמלה זה תהליך ארוך שיכול להיות נפלא ומרגש אך עלול להיות מתיש ומלחיץ אם לא בוחרים את אנשי המקצוע הנכונים.

9. קבעי את המדידה האחרונה קרוב יחסית למועד האירוע כדי שהתופרת תוכל לערוך את התיקונים הנדרשים במקרה של תנודות קלות במשקל שבדרך כלל מתרחשות.

10. סכמי מראש את המועד האחרון לקבלת השמלה וקחי מרווח בטחון- לא תרצי להגיע לרגע האחרון כשהשמלה עוד לא מושלמת, זה עלול להכניס אותך ללחץ מיותר.  


אודות מחבר המאמר

בברכה,

צוות גן הפקאן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.