אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיול מאורגן לסין

כביתה של אחת התרבויות העתיקות בעולם ומהמפוארות שבמזרח הרחוק, סין, כיעד תיירותי, מציעה מפגש עם עולם בלתי מוכר ומרתק. מדינה עצומה זו, הרביעית בעולם מבחינת גודל שטחה והראשונה בגודל אוכלוסייתה מספקת חוויה בלתי נשכחת לכל תייר שהיה חכם מספיק בשביל לבחור בה כיעד לטיול. טיול מאורגן לסין עונה על כל האתגרים הנובעים מייחודה ושונותה של סין אל מול המערב. הכוונה היא כמובן לקשיי השפה והשוני בנורמות ההתנהגות בחברה, אשר אכן מביאים טיילים ישראלים רבים לבחור בחוכמה ולברר כל מה שיש לדעת על טיול מאורגן לסין. ולכל הדעות, יש הרבה מאוד לראות, לחוות ולהכיר בטיול כזה.היתרון הבולט של טיול מאורגן לסין הוא זה של מדריך מקצועי אשר לו היכרות בסיסית לכל הפחות עם השפה, ועם אנשי המקום, ומבטיח הגעה בטוחה לכל אתר ואטרקציה. החומה הסינית המפורסמת אמנם גדולה דיה בשביל להיראות אפילו מהירח, אך ללא מדריך מנוסה והכרת השפה יתקשה כל אחד להגיע אליה.

כל אחד והטיול שלו

התפתחותו של שוק הטיולים המאורגנים, לצד ההכרה בסין כיעד אטרקטיבי הביא למצב בו  קיים מגוון רחב של חבילות תיור למדינה זו. כל תייר יכול להתאים את הטיול המאורגן לאופיו. באופן זה, טיול מאורגן לסין יכול לכלול רמות שונות של 'ארגון' בהתאם לאופי התייר.עבור התייר הצעיר ההרפתקני והעצמאי יכול טיול מאורגן לסין לכלול את סידורי ההגעה, השינה והנסיעות בלבד, תוך שימת הדגש על התקדמות של כל טייל בקצב שלו ובאופן עצמאי, על ידי שימוש בקשרים המצוינים של חברות הנסיעות עם אנשי המקום. עבור רובנו, הנמצאים בצד השני של הסקאלה ומבינים שסין היא יעד המצריך תכנון רב מאוד עבור הטייל הממוצע, ההכנה לקראת טיול מאורגן לסין תהיה משמעותית הרבה יותר, ותכלול גם הדרכה צמודה בעברית והסעות לכל מקום.

המעצמה המתעוררת

תהליכי מודרניזציה שעוברת סין מאז שנות ה-80, והואצו בעשור האחרון מציבות את סין כמעצמה כלכלית הקוראת תיגר אף על ארצות הברית. תחת שרביטו של המשטר הקפדני בסין גדל מספרם של הסינים המרכיבים את מעמד הביניים בערים במאות מיליונים. זוהי  למעשה התעוררותו של עם וכניסה של אומה לעידן המודרני. טיול מאורגן לסין מעניין במיוחד על רקע זה, ויכול להציע שילוב ייחודי של סיור ברחבי הענק המתעורר, תוך סקירת עבודות בנייה בקני מידה הנראים דמיוניים מחד והיכרות עם כפר חקלאי שליו ומסורתי מצד שני, אשר נראה כאילו לא השתנה זה מאות שנים.


אודות מחבר המאמר

מידע נוסף על טיול לסין

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.