אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צעצועים התפתחותיים – מכל הצבעים מכל המינים

 

כיום, קיים מגוון בלתי נדלה של צעצועים התפתחותיים, במגוון מחירים וצורות הנותנים מענה לצרכיו השונים של התינוק בשלבים השונים להתפתחותו ולתקציבים המשתנים של ההורים.

 

מזרון פעילות שהוא גם צעצוע

 מחפשים שילוב של מזרון פעילות וצעצוע התפתחותי? קיבלתם! כיום קיים מגוון רחב של מזרוני פעילות לילדים המשלבים צעצועים התפתחות ומזרן פעילות בתוך מוצר אחד. מזרני פעילות כאלה, נמכרים ברשתות למוצרי וצעצועי תינוקות ונעים בין המחירים 500 ל 700 שקלים. המחירים משתנים בהתאם לגודל מזרן הפעילות, כמות וגודל הפרטים שהוא כולל, וכמובן, הרשת המשווקת והיבואנית. הגילאים המותאמים למשחק במזרן פעילות כזה, הם בין גיל לידה לגיל 10 חודשים, עד שהתינוק מתחיל לזחול בכוחות עצמו. הצעצועים שמובנים במזרון הפעילות, ניתנים לניתוק ולמשחק נפרד. כך שמזרון הפעילות ההתפתחותי או לפחות חלקו, יכול לשמש אתכם זמן רב אחרי שהזאטוט שלכם למד לדדות בכוחות עצמו.

 

חיזוק השמיעה והראייה

 צעצועי התפתחות, תורמים רבות לפיתוח חוש השמיעה וחוש הראיה בהתאם לסוג הצעצוע, צעצועים ייעודיים כאלה ניתן למצוא ברשתות רבות ברחבי הארץ ורשתות און ליין המשווקות צעצועי ומוצרי תינוקות, כמו, שילב, סודות, מיננה, נמשים ועוד. רשתות אלה מקיימות בתוכן מגוון רחב של צעצועי התפתחות לכל הגילאים עם כל שלב התפתחותי של תינוקכם בהתאמה לגיל והיכולות של התינוק בכל שלב התפתחותי זה או אחר. רעשנים וצעצועים רכים המשמיעים צלילים ומפיקים מוסיקה כמו בייבי מוצארט מובייל, המהווה צעצוע התפתחותי ופריט המאתגר ומחזק את חוש הראיה וחוש השמיעה של התינוק, בזכות הצלילים המגוונים שהוא מפיק וצבעיו החדים.

 

צעצוע כזה, ישמש את התינוק מגיל לידה ועד גיל שנה או עד השלב בוא יכול להיעמד בכוחות עצמו, אז ניתן להסיר את המובייל ולהשאיר את המתקן המפיק מנגינה בלבד.

 

מדבקות קיר כצעצוע התפתחותי?

פעמים רבות, אנו שומעים על צעצועים התפתחותיים במגוון גדלים, סוגים וצורות. אך מה לגבי הפיכת מדבקת הקיר עצמה לצעצוע כזה? הדבקת מדבקות קיר התפתחותיות הכוללות דמויות ידידותיות בעלות צבעים מרגיעים בחדר התינוק תורמות אף הן, פעמים רבות לחידוד חוש הראיה וחיזוק שרירי הצוואר תוך כדי הזזת הראש לכיוון המדבקה. מדבקות אלה אשר בדרך כלל יכללו בעלי חיים או דמויות בדמות צעצועים מוכרים יתרמו להרגעתו בעת ההכנות לשינה בחדר מוכר ומרגיע.

 

זקוקים לצעצועים התפתחותיים ורוצים לחסוך בכסף? חפשו רעיונות מקוריים ולא יקרים באמצעותם תוכלו להפעיל את הדימיון ואפילו להשתעשע ביחד עם תינוקכם.

 


אודות מחבר המאמר

גרין וואב כותבים על מגוון נושאים נוספים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.