אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רכישת נדל"ן בארה"ב – מונחים שכדאי לדעת

משבר הסאב-פריים בארה"ב בשנת 2008 הותיר אחריו הזדמנות נדירה לרכישת דירות למכירה בארצות הברית, בתים בכל רחבי המדינה, אחוזות פאר ונכסי נדל"ן מסחריים רבים במחיר הנמוך בעשרות אחוזים ממחירם טרם המשבר. אם גם אתם שוקלים להצטרף לאלפי המשקיעים הישראלים שרכשו נדל"ן בארה"ב כדאי להכיר כמה מונחים מהתחום.

Title Insurance (ביטוח שעבודים)

מתייחס לבדיקה משפטית מקיפה של נכס לרכישה. חברות העוסקות בתחום מוודאות כי אין על הנכס כל שעבוד, עיקול או דרישה משפטית אחרת. במידה והחברה התרשלה ולא גילתה חסם משפטי על פי החוק האמריקאי היא אחראית להסירו. לכן, מדובר במעיין ביטוח לרוכש הנכס. בעת רכישת נדל"ן בארצות הברית חשוב לוודא כי הנכס עובר את תהליך ה-Title.

חברת ESCROW

רכישת נדל"ן בארה"ב במדינות מסוימות נעשית לא דרך עורך דין מתחום המקרקעין אלא דרך חברת ESCROW. החברה משמשת כמרכזת החומר המשפטי הנדרש לרכישת/מכירת הנכס והיא זו שרושמת את הנכס על שמו של הקונה. חברות ה-WSCROW מקבלות את רישיונן מהמדינה בה הן פועלות.

Fire insurance (ביטוח נכס)

בתים בארה"ב מבוטחים בביטוח מקיף המכונה 'ביטוח שריפות'. הביטוח כולל נזקי טבע כגון סופות טורנדו וברד ומכסה את כל חלקי המבנה כול צנרת, חשמל וכן הלאה. כמו כן, הביטוח מכסה נזק בשל ונדליזם ופריצה לבית ותאונות בהן מעורב צד ג' (שתובע את בעל הבית). הביטוח לא כולל את מכשירי החשמל בבית ופרטים אישיים אחרים של הדיירים.

TAX ID (מס' נישום)

רווח מהשקעות נדל"ן בארה"ב חייבות במס לרשויות המס האמריקאיות. על מנת לשלם את המיסים כחוק יש לפתוח תיק ברשויות המס ולקבל מס' נישום הרי הוא ה-TAX ID. את פתיחת התיק לא חייבים לעשות באופן אישי וניתן לעשות אותה גם מחוץ לגבולות ארה"ב.

Deed (שטר קניין)

ה-Deed  הוא שטר הקניין המעיד על בעלות על בית בארה"ב או דירה (או כל נכס נדל"ני אחר לצורך העניין). המקביל הישראלי ל-Deed  הוא נסח טאבו. חברות השקעות נדל"ן בארה"ב מעבירות את שטר הקניין לרשות בעל הנכס לאחר רכישתו דרכן.


אודות מחבר המאמר

http://www.pacificholdings.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.