אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיפוץ ועיצוב דירות

 רבים בעלי הדירות המתלבטים האם לשפץ את הדירה שבבעלותם? חלקם מעדיפים לחסוך את הכסף ולמכור את הדירה AS IS, ללא כל שיפוץ, חלקם מחליטים על שיפוץ קוסמטי בלבד , ואחרים על שיפוץ אינטנסיבי.

במאמר זה אסקור עבורכם מתי ואיך כדאי להיכנס לתהליך של שיפוץ ועיצוב דירות, ובאיזה היקף.

* לפני מכירה- החלטתם למכור את הדירה שבבעלותכם, במידה והדירה לא עברה שיפוץ מזה הרבה שנים, כדאי מאוד להיכנס לתהליך שיפוץ דירה.

דירה משופצת ומעוצבת תימכר הרבה יותר מהר, ובמחיר אטרקיבי יותר, עלויות השיפוץ יכולות להיבלע במכירה, ואף להרוויח יותר במכירה.

מעבר לשיפוץ הפיזי של דירה ישנה הכולל מערכת אינסטלציה חדשה, מטבח, אלומיניום וכדומה, חשוב מאוד לשים דגש על תכנון פרקטי ונוח של הדירה לצד עיצוב המשווה לדירה אוירה נעימה ומזמינה. מעצב פנים מקצועי יידע לשלב יחד את כל הפרמטרים.

דירה לשכירות- גובה דמי השכירות נמדדים על פי מספר קריטריונים- אזור, גודל הדירה, קומה ומצב הדירה. דירה שהמערכות שלה תקינות, בעזרת שיפוץ קוסמטי בלבד יתאפשר להשכירה במהירות ובמחיר טוב יותר ממחירי השוק.

דירה למגורים- אם אתם מתגוררים בדירה או שרכשתם דירה שזקוקה לשינויים על מנת להתאימה לצרכים שלכם, יש לבחון בצורה מעמיקה את הצרכים והאופציות העומדות לרשותכם. בתחילת תהליך העבודה מעצבת פנים תבין איתכם מהם הצרכים, התקציב, הסגנון והנתונים הפיזיים של הדירה. לאחר מכן אעביר לכם מספר סקיצות לשינויי החללים, כבר בסקיצות אני דואגת לשלב העמדת ריהוט, נישות דקורטיביות ואלמנטים מיוחדים בבית. בהתאם לסקיצה הנבחרת אני מוציאה תוכניות עבודה מאוד מפורטות לאנשי המקצוע השונים, ומלווה את הפרויקט עד שלב הגמר.

השינויים שאנו עורכים לדירה יכולים להיות מאוד משמעותיים ואף מהפכניים, מאפשרת למתגוררים בה לחיות בהרמוניה ובאיכות חיים

לסיכום הדברים, כמו ב עיצוב בתים פרטיים כך גם ב עיצוב דירות, ההחלטה על היקף השיפוץ תלויה במצב הדירה ובתקציב הקיים. שיפוץ מתוך תכנון וחשיבה מוקדמת ומעמיקה, בעזרת מעצבת פנים, יכול לשדרג את הדירה בצורה משמעותית, להשוות לה מראה מרווח, נעים ומעוצב, להקל על תהליך המכירה או השכירות או פשוט לחיות ברווחה בדירתכם.

 נמאס לך לחפש מעצבת פנים? התקשר/י עכשיו- 052-8287245

www.home-designer.co.il

 

 

 


אודות מחבר המאמר

ליעד רוזנברג, סטודיו לעיצוב פנים- 052-8287245

http://www.home-designer.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.