אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הדיונים בנוגע להתחממות הגלובלית וגזי החממה כבר על הפרק זה מספר שנים אולם לא כל הרכבים כיום למכירה עומדים תחת ההנחיות לטיפוח הסביבה

 

פורטל AUTO1 - איך מזהים רכב חסכוני בדלק?

הדיונים בנוגע להתחממות הגלובלית וגזי החממה כבר על הפרק זה מספר שנים אולם לא כל הרכבים כיום למכירה עומדים תחת ההנחיות לטיפוח הסביבה

כיום על פי חוק ישנה חובה להציג את רמת זיהום האוויר של מכוניות ולצערנו הרב עדיין ניתן לראות מכוניות וטנדרים שונים אשר עומדים על רמת זיהום הגבוהה ביותר מתוך מדרג של 1-15.

 

כיצד מפסיקים לזהם?

על מנת להוריד את רמת הזיהום של רכבים שונים ישנם מגוון דרכי פעולה שונות, אולם, זה מצריך מאיתנו להתפשר על נושאים מסוימים. ראשית, ניתן להתחיל לנסוע בהסעות ולא לאייש את הרכב לאורך כל הדרך. אפשרות שנייה – קניית רכב קטן. אפשרות נוספת היא כמובן שימוש בתחבורה ציבורית, ליסינג או כלי רכב אשר אינם עובדים על דלק כמו אופנים, רולר בלידס או רכבים אשר ממונעים על חשמל.

אנרגיה חלופית

כיום ישנם מגוון של אפשרויות ליצור אנרגיה באמצעות חומרים שונים אשר אינם מוגדים כמזהמים כמו נפט. מדינת ישראל משקיע סכומי עתק בפרופורציות עצומות על מנת לרכוש את כמויות הנפט שאנחנו עושים בהם שימוש במקום להשקיע את הכסף על צריכים חשובים מאוד שיש לקדם במדינת ישראל.

הטבות ירוקות

כיום בתחום הרכב  ישנם הטבות בעלות רכבים אשר נמצאים בדרגת זיהום נמוכה. לרוב מדובר בכלי רכב קטנים ובעלי גיר הילוכים רגיל אשר צורך פחות דלק וכתוצאה מכך גם כן פחות מזהם. אותם רכבים הינם בעלי תווית ירוקה אשר מעידה על צריכה נמוכה יותר של דלק . יש תמיד מדריך לקניית רכב ירוק שניתן להיעזר בו באינטרנט.

 

להבטיח עתיד טוב יותר לילדנו

אם כל אחד במדינת ישראל ובעולם כולו היה מקדיש טיפה זמן ותשומת לב לתחום זיהום האוויר מצב ההתחממות הגלובלית היה הרבה יותר טוב. זה מתבצע על ידי שימוש ברכבים חסכוניים יותר וכן על ידי הבנה כיצד ניתן לחסוך בתחום, לדוגמה: לא להשאיר את הרכב דולק מעל חצי דקה, לנסוע בהסעות, לא להניע את הרכב על כל 10 מטר שאנחנו צריכים לעבור וכדומה.


אודות מחבר המאמר

 

על מנת להוריד את רמת הזיהום של רכבים שונים ישנם מגוון דרכי פעולה שונות, אולם, זה מצריך מאיתנו להתפשר על נושאים מסוימים. ראשית, ניתן להתחיל לנסוע בהסעות ולא לאייש את הרכב לאורך כל הדרך. אפשרות שנייה – קניית רכב קטן. אפשרות נוספת היא כמובן שימוש בתחבורה ציבורית,ליסינג או כלי רכב אשר אינם עובדים על דלק כמו אופנים, רולר בלידס או רכבים אשר ממונעים על חשמל.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.