אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנות לעובדים - יצירתיות ומקוריות

 

 

מתנות לעובדים הם דרך לומר להם תודה ולהראות להם שאנו המעסיקים  חושבים עליהם. מתנות לעובדים לרוב מחולקים בחגים, אך פעמים רבות מתנות לחגים הופכים להיות טרוויאלים ורבים בוחרים לחלק לעובדים תווי קניה , שאין בהם שום דבר אישי שנשאר לעובדים לאחר החג.

מתנות לעובדים היא הזדמנות עבורכם להעניק להם משהו אישי, שהחיפוש אחר המתנה יכול להיות גם עבורכם פרויקט מיוחד ומשחרר משגרת העבודה.

הענקת מתנות לעובדים בעת אופי אישית הפוך למתנה מוערכת שהעובדים ישמחו לקבל, לא צמיד מתנה לעובד צריכה  להיות יקרה על מנת שיעריכו אותו,, פעמים רבות המחשבה על העובד כהכרה אישית תתרום יותר. למשל עובד שידוע שהתחביב שלו הוא רכיבה על אופנים, מתנה הקשורה בתחום האופניים תעביר לו מסר שגם חשבנו עליך ולא שלפנו את המוצר הראשון שנקרה בדרכנו. מתנות מסוג זה מתאים יוצר באירועים אישיים כגון יום הולדת או עליה בתפקיד. אך פעמים רבות מתנות לעובדים צריכה להיות בעלי מכנה רחב יותר. כאן הפרויקט הוא מאתגר

יצירתיות ומקוריות

בחירה של מתנות לעובדים היא משימה הדורשת לחפש מתנה שרוב העובדים ישמחו לקבל אותה, אך לא ניתן למצוא מתנה אחת שתשמח את כולם ולכן ההמלצה היא לחפש מספר מתנות אטרקטיביות ומקוריות שיפגעו על מכנה רחב ביותר של העובדים. מתנות לעובדים דורשת לחפש מגוון של מתנות שיקלעו  לטעמם האישי לאופייה של המחלקה בארגון או צוות עובדים.  מתנות לעובדים שכוללים את הגאדג'טים האחרונים בתחום, MP4  המתאים לחלוקה ביום כיף. מזוודות איכותיות מתאים כמתנה בפסח לקראת הקיץ והיציאה לחופשה הבאה.

אתם לא לבד – מתנות לעובדים

פעמים רבות החיפוש אחר מתנות לעובדים הופכת קשה ומורכבת, רעיונות, יצירתיות , מקוריות לא תמיד יש לנו את הזמן. הפתרון הוא לפנות לחברות המתמחות בהרכבת מתנות לעובדים והתאמתן לאנשים. חברה מקצועית תדע להעניק לכם מגוון של מתנות לעובדים במגוון של מחירים שיתאימו לעובדים ולא ישאירו אותם אדישים.

מתנות לעובדים – בכל הזדמנות

מתנות לעובדים היא  מבורכת בכל הזדמנות ביום כיף לעובדים ניתן לחלק כובעים או תיק צידנית. טיול ביום חורך ניתן לחלק לעובדים מעילי פליז שיחממו אותם בטיול. ערכתם תערוכה ונדרש מאמץ קשה מהעובדים להשקיע יותר שעות בעבודה, זו הזדמנות לומר תודה ולחלק להם מתנה מיוחדת שיכולה להגיע במפתיע הביתה עם שליח.

מתנות לעובדים יכולות להיות מתנות קטנות הבאות כהפתעה ושמחלקים אותן בהרמת כוסית ובנפרד להעניק מתנה לחגים. מתנות לעובדים היא הזדמנות למנף את היחס לעובדים ולקבל חזרה פידבק נהדר וחיבור חזק של העובד למקום עבודתו.

 


אודות מחבר המאמר

ליגד מוצרי פרסום מומחים בשיווק מוצרי פרסום, מתנות לעובדים, מתנות לחגים, מוצרי קד"מ לכנסים ולתערוכות. הנכם מוזמנים לאתר לראות את מגוון המתנות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.