אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך בוחרים חנות אופניים מקצועית?

החלטתם לרכוש אופניים ואין לכם מושג היכן כדאי לקנות אופניים שיהיו איכותיות ויחזיקו מעמד לאורך זמן, להלן מספר כללים לקניה חכמה ובטוחה.

כלל ראשון שצריך לדעת, הוא האם החנות מספקת לכם אחריות על האופנים ולכמה זמן, שכן, ככל מכשיר אפניים עלולות להתקלקל ואין לדעת באיזה שלב, ולכן חשוב להיות ערוכים לאפשרות זאת מראש, כמו גם לברר היכן מקבלים שירות תיקונים, האם בחנות עצמה או שמא במקום אחר שעשוי להיות מאוד מרוחק וכך כדי למנוע הפתעות בלתי רצויות קבלו את כל המידע הדרוש מהחנות.

כלל שני, הרבה פעמים צצות חנויות אופניים חדשות ומציעות מבצעים אטרקטיבים במיוחד, אשר מביאים לקוחות רבים, אך רצוי שלא למהר ולרכוש באותם מקומות שכן, לא תמיד חנויות אופניים אלו מחזיקות מעמד, ואתם עשויים לשלם ממיטב כספכם ולא לקבל את האופניים שהזמנתם ולכן, אל תמהרו לקנות בחנות חדשה לגמרי, אלא אם כן, הכסף ישולם רק לאחר קבלת המוצר ויש לכם אחריות יצרן לכל אורך התקופה המקובלת.

כלל שלישי, חנות אופניים מקצועית תציג בפניכם מספר דגמים, ותבדוק את האפשרות שלכם למול ההיצע שיש לה, לעומת זאת באם מציעים לך רק דגם אחד והוא גם לרוב היקר ביותר, הרי זה צריך לעורר בכם חשד כלשהו ואולי מעט חוסר אמינות ובמקרה כזה כדאי יהיה לבדוק אופציות בחנויות אופניים נוספות.

כלל רביעי, לא לרכוש אופניים בלחץ כמו לפני יום כיפור או חגים, שכן במצב כזה קשה לקבל החלטה נכונה, ומתוך רצון לרכוש וחשש שהאופניים שבחרתם לא יישארו ביום למחרת, עושים רכישה שאינה תמיד מוצלחת, ולכן העדיפו לגשת לחנות בזמן שנוח לכם ויש לכם אפשרות לעשות השוואה עם חנויות אחרות ולא למהר ולקנות בלחץ ולעשות טעויות.

כלל חמישי וחשוב ביותר, לעולם אל תקנו בחנות אופניים שאינה מאפשרת לכם להחליף את האופניים תוך זמן מוסכם, שכן, לעתים מתברר אחרי רכיבה קצרה שהאופניים אינן מתאימות וצריך להחליפן באחרות ולכן חשוב שתהיה לכם האופציה לבחור אופניים אחרות, שישרתו אתכם לתקופה ארוכה.

 


אודות מחבר המאמר

חנות אופניים , חנויות אופניים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.