אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתמודדים עם תיק הוצאה לפועל

 

 

לעיתים, במקרים שבהם אדם אחד, או גוף, חייב לאדם אחר, או לחברה אחרת, כספים והוא לא משלם אותם, יכול להיפתח נגדו תיק של הוצאה לפועל. משמעותו של תיק הוצאה לפועל, היא כי הגוף שלו חייב כסף דורש את כספו בחזרה, והוא עושה את זה על ידי ההליכים המשפטיים המקובלים. יחד עם זאת, חשוב מאד להבין כי אם אתם נמצאים בצד שחייב כסף, כלומר אם נפתח נגדכם התיק של הוצאה לפועל, יש לא מעט צעדים שאתם יכולים לנקוט בהם לפני שתשלמו או לא תשלמו את הכסף שאתם חייבים.

עורך דין מומחה יעזור

ראשית, אם נפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל, אין ספק שאחד מאנשי המקצוע שאתם חייבים שיהיה לצדכם, הוא עורך דין שמתמחה בתחום זה. אומנם זה נכון שבימינו, כאשר יש הרבה מאוד מידע בכל נושא שבעולם שאפשר לקרוא אונליין, תוכלו ללמוד דבר או שניים על הזכויות שלכם במקרים כאלה, אך אין ספק שעורך דין מנוסה יוכל לעזור לכם יותר. אם נפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל, אתם עדיין יכולים להתייצב בתוך תקופת האזהרה ולהצהיר לגבי המצב הכלכלי שלכם, במידה והוא לא מאפשר לכם לשלם את החוב בזמן ובדרך שבה דרשו מכם. ההתייצבות היא למעשה התייצבות לחקירת יכולת, ואם אתם חושבים להתייצב לחקירה כזו, על אחת כמה וכמה כדאי שעורך דין מנוסה יכין אתכם לחקירה ולמה שעליכם לומר בה.

חשוב לבחור נכון

אם תעשו חיפוש קצר באתרי האינטרנט השונים, אתם תגלו שלא מעט עורכי דין ישמחו לתת לכם עזרה בתחום של הוצאה לפועל, ויש הרבה עורכי דין אשר מציגים את עצמם בתור מומחים בתחום זה. יחד עם זאת, חשוב לזכור שממש כמו שקורה בתחומים אחרים, גם בתחום זה ישנם עורכי דין עם יותר הצלחה וניסיון וישנם עורכי דין שאין להם כלל ניסיון בתחום זה. אם חשוב לכם להשיג את המטרות שלכם בצורה הטובה והקצרה ביותר, אתם צריכים לשכור את שירותיו של עורך דין שיש לו ניסיון ורזומה מעולה, כי מגיע לכם הטוב ביותר בדיוק כפי שאתם שוכרים עורך דין למצבים של רשלנות רפואית, גירושין או כל מצב דומה.


אודות מחבר המאמר

מתמודדים עם תיק הוצאה לפועל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.