אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כך תכין את המרפסת לחורף

אם אתם רוצים להמשיך וליהנות מהמרפסת שלכם גם אחרי שהגשם יתחיל להתדפק על החלון, זו ההזדמנות שלכם.נמאס לכם לראות את המרפסת שלכם עומדת ריקה בכל פעם שיורד גשם או שנהיה יותר מדי קר? יומיים של עבודה ותוכלו ליהנות ממנה כל השנה בעזרת עלית אלומיניום.

מרפסת רב- עונתית

הודות לסגירת המרפסת תוכלו ליהנות ממנה בכל יום בשנה ובכל מזג אוויר. תוסיפו לכך את העובדה כי בדרך זו תוכלו להשביח את הנכס ולהעלות את שוויו ותבינו למה היא הפכה לפופולארית במיוחד בשנים האחרונות.את המרפסת הסגורה תוכלו לנצל למטרות שונות, בהתאם לצרכים האישיים של כל אחד ואחת מכם. החלל הסגור יכול לשמש ליצירת חדר נוסף בבית, פינת אירוח, הגדלת הסלון וכמובן להמשיך ולשמש כמרפסת שמש נעימה ומפנקת.

סגירה חדשה

מובן כי קיים הבדל בין סגירת מרפסת פתוחה לסגירה מרפסת מקורה. בעוד הראשונה תצריך מאיתנו עבודה רבה יותר ולרוב גם השקעה כספית גדולה יותר, תוך התחשבות בתוכניות הבנייה המקוריות של המבנה, סגירת מרפסת מקורה נחשבת למשימה קלה. אז מה בכל זאת ניתן לעשות?סגירת מרפסת בשיטות המוכרות לכם מצריכות לא רק כסף רב יותר, אלא גם מלוות בלא מעט רעש ולכלוך. לעומת זאת, הודות לשיטת הבניה הקלה העושה שימוש בפנלים מבודדים אתם נהנים מתהליך עבודה קצר בשטח הבית (יום וחצי של עבודה), מינימום רעש ולכלוך ובעלות שאינה גבוהה יותר מהשיטות הישנות.בשיטת הבניה הזו שזכתה גם לכינוי בניה מתועשת נעשה שימוש בחומרים שונים לביצוע סגירת מרפסות או עבודות בניה נוספות. בין החומרים הללו ניתן לבחור בין אלומיניום, אלומיניום משולב עם זכוכית, גגי עילית בעת הצורך ועוד. הכל תלוי בתנאים הקיימים בשטח, ביניהם חזות המבנה כולו בו משולבת המרפסת.

כל זה ממרפסת אחת

סגירת המרפסת בשיטה זו מביאה עימה שלל יתרונות. ראשית, אתם נהנים מחלל נוסף לבית, אותו תוכלו לנצל בכל ימות השנה, והרי שמלכתחילה זו הייתה המטרה. עם זאת לשיטה יתרונות נוספים, מהם לא רק אתם נהנים.היתרונות הללו מובילים לשמה הנוסף של שיטת הבניה הזו, בניה ירוקה. השיטה נחשבת לידידותית לסביבה ולכזו התורמת משמעותית לצמצום הנזק שנגרם לאיכות הסביבה בתהליכי בניה בשיטות אחרות. הפנלים המבודדים מקטינים את צריכת האנרגיה לצורך חימום וקירור החלל הודות ליכולת הבידוד התרמי המעולה שלהם.ליתרונות אלו ניתן להוסיף את העובדה כי החומרים המשמשים את שיטת הבניה הקלה מיוצרים תוך צריכה מינימאלית של אנרגיה ובתום השימוש בהם ניתנים גם למחזור. מה גם שחומרים אלו אינם משחררים לאוויר סביבנו גזים רעילים. יחד עם יתרונות אלו ניתן למנות עוד רשימה ארוכה שהופכת את שיטת הבניה הקלה לבניה ירוקה.

כל הצדדים מרוויחים

מרפסת סגורה יכולה לשמש כאמור למגוון רחב של מטרות. תוכלו להמשיך ולנצל אותה כמקום המרגוע בתום יום העבודה, או להסב את ייעודה לחדר אורחים, חדר אוכל או כל מטרה אחרת ההולמת את צרכיכם. כך או כך, כדאי שתזכרו כי יש דרך טובה, מהירה, יעילה וידידותית לסביבה לעשות זאת.


אודות מחבר המאמר

חברת עילית אלומיניום לבנייה קלה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.