אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הלוואות חוץ בנקאיות

 

כל חלום צריך לשאוף ולהגשים. נכון שלטוס לירח יהיה קשה למדי וייתכן שכדאי יהיה להתמקד בשלב זה בחלומות קצת יותר ריאליים, אך חלום למשל על חתונה מפוארת עם המון מוזמנים ניתן בהחלט להגשים. חתונה מפוארת עולה הרבה כסף ,זה נכון, אך במקרה שדל חתונה ניתן למצוא פתרון יצירתי ולממן חתונה מדהימה מבלי להיכנס לחובות ענק. אנחנו רוצים להציע לכם במאמר הבא כמה הצעות פרקטיות בדרך למימון חתונה חלומית או כל חלום אחר שאתם ממש רוצים להגשים.

הלוואות

אנחנו מדברים על הלוואות. הלוואות הפכו נפוצות מאד בשנים האחרונות, לא רק ככלי לצאת ממצב כלכלי קשה או כמקור מימון בעת משבר. משום שהחוק לא מתיר לנו הישראלים לחרוג ממסגרת האשראי שהקציב לנו הבנק, יותר ויותר ישראלים נאלצים לקחת הלוואות לכל מיני מטרוטת. הבנקים וחברות פיננסיות הבינו כבר מזמן כי קיים ביקשו אדים ללקיחת הלוואות ולכם הם מציעים מסלולים שונים של הלוואות.

לכל מטרה

הלוואה לכלל מטרה, הלוואה לרכישת רכב חדש, הלוואות חוץ בנקאיות ועוד מסלולים שונים עם תנאים שונים כך שכל לקוח שמעוניין לקבל הלוואה יכול לבחור את המסלול שמתאים לו. חשוב להבין כי במקרה של חתונה למשל מדובר על הלוואות שניתן להחזיר בקלות רבה. רוב החתונות מחזירות את כל ההשקעה או לפחות חלק גדול ממנה מסיבה זו במקרה של מימון חתונה כדאי לקחת מראש הלוואה לכל מטרה או כל הלוואה אחרת נשיתן יהיה להחזיר במספר קטן של תשלומים, על חשבון המתנו ת שתקבלו מהאורחים.

מימון חתונה

בדרך זו אתם יכולים לממן את החתונה בשקט ומבלי להיכנס למינוסים שתשלמו עבורם ריביות גבוהות כאשר אתם לוקחים הלוואה לכל מטרה או כל הלוואה אחרת ומחזירים אותה במספר מועט של תשלומים, הריבית היא כמובן נמוכה מה שהופך את העסק למשתלם במיוחד. הלוואה לכל מטרה ניתן לקבל מהבנק בתהליך הרגיל של מילוי טפסים , הצגת ערבים וביטחונות ולבסוף לקבל את הכרעת הבנק. מלבד הבנקים יש כיום גופים פיננסיים נוספים שמציעים הלוואות.

חוץ בנקאיות

הלוואות אלה נקראות הלוואות חוץ בנקאיות. אלה הלוואות שמוצעות על ידי גופים פיננסיים אשר אינם הבנק, כמו למשל חברות הביטוח וחבורת האשראי. חברות האשראי מנפיקות גם כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים, שבאופן דומה להלוואות החוץ בנקאיות אינם דורשים את אישור הבנק ואינם תלויים במצב החשבון או בגובה הכנסה. התהליך של קבלת הלוואות חוץ בנקאיות הוא מהיר יחסית לתהליך של קבלת הלוואה מהבנק. פריסת התשלומים היא נוחה וגם הריביות הן נוחות.

לא רק חברות האשראי

חברות האשראי הן שחקניות מרכזיות בתחום של הלוואות חוץ בנקאיות אך הן אינן היחידות. גם בעלי עסקים יכולים להסתייע בקבלת הלוואות חוץ בנקאיות. עסקים קטנים ובינוניים למשל יכולים לקבל הלוואות מקרנות ממשלתיות. חברת גדולות יכולות לקבל נקודות קרדיט, כלומר הלוואות על ידי הנפקה של מניות בשוק ההון במקרה שהן עונות על קריטריונים מסוימים.

סיכום

לסיכום, אין סיבה לוותר על החלומות שלנו. ניתן לנהוג באחריות ולמצוא מקורות מימון נוחים למדי. חשוב לגלות איפוק ואחריות ולא להסתבך בהלוואות של תדעו איך להחזיר בהמשך לכך, יש להקפיד לערוך סקר שוק מסודר ולברר מהם התנאים הטובים ביותר עבורכם.

 


אודות מחבר המאמר

 

הלוואות,הלוואות חוץ בנקאיות ,הלוואה לכל מטרה 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.