אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הפיכת חלל גדול לאינטימי וחם באמצעות וילונות

עיצוב פנים ושיפוץ של הבית, בתקציב קבוע מראש, הופכים כיום למאוד פופולריים, במיוחד בזכות תוכניות טלוויזיה שונות. גם אתם יכולים ליצור לכם מקלט חמים, אינטימי ורומנטי מאחד החדרים בביתכם, גם אם הוא במימדים גדולים, בכמה צעדים פשוטים. שימוש וערבוב במספר חושים מקנה מודעות ומקנה חלל מזמין יותר. בואו נהפוך את החלל שלכם לנווה מדבר אישי.

כדי ליצור את האווירה הנעימה הזו, מומלץ כי קירות החדר יהיו צבועים בגוון שאתם מרגישים שהוא מעניק לכם הרגשה של נינוחות. רצוי לבחור בצבע ניטרלי, כגון שמנת או בג' חם. אם אתם אוהבים את גווני האדום, השתמשו בו במנות קטנות. תוכלו להוסיף תמונות רומנטיות או להוסיף מס' מדבקות קיר עם דוגמא של פרחים.

הלבשת חלונות למראה והרגשה אינטימיים יותר, היא קודם כל השליטה בכמות האור הנכנסת לחדר. לכן וילונות מועדפים יהיו כאלה שעשויים מבד עבה או לחילופין, וילון בעל 2 שכבות, כאשר הבטנה מאפשרת את השליטה באור הנכנס והבד הפנימי מוסיף לאווירה. אם חלמתם על וילון עשוי מבד קטיפה, זה בדיוק הבד המתאים לכם, ליצירת האווירה החמימה שאתם מבקשים. סוגי הוילונות הרומאים יתאימו לכם מאוד והם הוילונות המועדפים על מעצבי הפנים, כאשר מדובר בחללים גדולים. ניתן להשיג את הוילון הרומאי במגוון רחב של בדים, דוגמאות וצבעים והוא מתהדר במגנון המקפל את הבד כלפי מעלה בפתיחה, עם מנגנון ידני או אוטומטי. וילון רומאי מחולק ל-3 סוגים עיקריים:

קלאסי - אשר תפור כיסים אופקיים, במרווחים שווים ומקנה מראה רך, של כפלי בד מונחים במראה ישר ונקי.

רך - התפירה של הוילון הרך, נעשית ללא כיסים, בתפירה ישרה, כך שהבד נופל בצורה מעוגלת בתחתית הוילון, כאשר פותחים אותו. ניתן להוסיף תוספות של בד, כדי לשוות לוילון מראה חם ואלגנטי יותר.

רומאי-אוסטרי – גם וילון רומאי זה פועל על פי אותו מנגנון של בדים נופלים, אך הוא מעוצב בבדים נפוחים, המעניקים לחדר מראה דרמטי יותר ועשיר, עם נוכחות רבה.

אפשרות נוספת להקטין את התחושה בחללים גדולים, בעלי תקרה גבוהה, היא להשתמש בוילונות כהים. למרות שההגיון אומר לנו שוילון כהה יעניק תחושה קרה יותר, בחדרים גדולים מאוד האפקט הוא הפוך. הצבע הכהה דווקא מעניק תחושה שהחדר קטן יותר ויוסיף להרגשת החמימות. וילונות כהים יוצרים אפקט מוצלח, כאשר אתם מוסיפים נקודות שונות של אותו הצבע, כדי שלא יהיה מראה מנוכר, כאילו הוילון לא בחדר הנכון. לדוגמא: אם בחדר השינה הענק שלכם, תליתם וילון בצבע כחול כהה על החלונות, כדי לתת מראה יותר אינטימי, הוסיפו שטיח בדוגמא של פסים כחולים ולבנים, כך שעדיין שמרתם על ההרגשה והוספתם הרמוניה והתאמה בין הצבעים. דוגמא נוספת: וילונות חום כהה, ריהוט בגוונים של בז' וקרם ופנלים בצבע דומה לוילונות. מראה חמים, מהודר ומקסים לכל חלל גדול.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נערך ונכתב ע"י פארטי אפ, בנייה וקידום אתרים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.