אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפול בצלקות אקנה – גם לגברים

 

לא צריך לחזור לעידן האבן כדי להבין שדברים השתנו בזירה הטיפוחית עבור גברים ונשים כאחד. רק שני עשורים אחורה אף אחד לא חשב להציע אפילו לגברים טיפול פנים מכל סוג שהוא ובטח שלא התמודדות עם צלקות אקנה כי זה לא התאים חברתית וגם כי הטכנולוגיה לא הייתה קיימת עדיין.

רבים חושבים שטיפולי פנים לגברים הם עניין מיותר ולרוב רק פינוק של לפני החתונה במקרה הטוב או הכרח רפואי במקרה הרע אך אין דבר רחוק מהאמת. תתפלאו או לא אך כמומחה אסתטיקה אספר לכם כי אנו רואים גברים רבים אשר מגיעים למגוון רחב של טיפולים החל מטיפולי פנים שונים ומגוונים ועד טיפולי הסרת שיער בלייזר.

במאמר זה אני רוצה לדבר אתכם על טיפול מסוים מאוד והוא טיפול העלמת צלקות אקנה. טיפול זה הוא טיפול מבורך ואפשרי הודות להתפתחויות טכנולוגיות בעשור האחרון בתחום האור / הלייזר אשר מאפשרים לעשות טיפולים חדשניים בתחום הקוסמטיקה מבלי לעלות הרבה כסף ומבלי להכביד על המטופל עם ניתוח בהרדמה מלאה.

בנוסף קיימות אלטרנטיביות טיפוליות לצלקות אקנה בפנים בצורה של פילינג כזה או אחר, טבעי או כימי, אגרסיבי או עדין. הכל תלוי בעומק הצלקות והזמן שעבר מאז שהופיעו הצלקות לראשונה. בכל מקרה ובאופן אישי בהתבסס על ניסיוני רב השנים אני ממליץ על העלמת צלקות אקנה בעזרת לייזר פרקציונלי כיוון שהתוצאות מדהימות.

קיים הבדל בין הלייזר הישן והלייזר החדש והוא בעוצמת אלומת האור ועוצמת הלייזר ולכן חשוב שתוודאו כי אתם עושים טיפול העלמת צלקות אקנה בעזרת לייזר פרקציונלי. 

העלמת צלקות אקנה בעזרת לייזר פרקציונלי

העלמת צלקות אקנה בעזרת לייזר פרקציונלי מתבצע בכמה טיפולים ולא בטיפול אחד… לרוב מדובר על כ5 עד 7 טיפולים שונים ביניהם יש מרווח של כמה שבועות (לרוב כחודש). בין טיפול אחד לשני יצמח עור חדש ונקי יותר מצלקות האקנה עד להשלמת הטיפול האחרון.

לא מאמינים?

אני מאמין שקיים בלב של רובנו סקפטיות כלפי טיפולים "חדשניים" ואפילו אולי התרגלתם לצלקות אקנה על הפנים שלכם והם חלק מכם אבל תחשבו על זה… אין שום סיבה שתקבלו את הצלקות אקנה על הפנים שלכם כעובדה מוגמרת. נסו לברר ובקשו ממכון האסתטיקה בו בחרתם תמונות של לפני ואחרי והערכה אוטנטית של תוצאות הטיפול.

המון בהצלחה, מומחה אסתטיקה.


אודות מחבר המאמר

אסתטיקה MG - אסתטיקה רפואית עם המומחים!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.