אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

העלאת תמונות לאינטרנט

העלאת תמונות לאינטרנט www.upfoto.net

משתמשים חדשים, משתמשים ותיקים. המדריך \ מאמר הזה מיועד לכם. אתרי העלאת התמונות באינטרנט הוקמו במהלך השנים משום שזה קל לבניה, קל לכיס וקל לניהול. רוב האתרים נופלים אחד אחרי השני כמו דומינו משום שהשקעה לא משתלמת. משלמים על אחסון גדול ואין שום הכנסה. רוב העבודות \ תמונות שהעלנו (שבד"כ הם לא הכי חשובות) נמחקים גם הם אם נפילתם של אתרי העלאות. לכן אני מציג בפניכם את האתר הבא - Upfoto.net הינו אתר העלאת תמונות שקנה מספר שרתים חזקים ל-3 שנים הבאות (עד 2015). האתר מעוצב בעיצוב פשוט, קל ונוח. שפת האתר היא אנגלית בסיסית מאוד. האתר מיועד לכל אחד ואחת, אך בעיקר לצלמים ומעצבים. למה בעצם שתעלה תמונה באתר Upfoto? כיום יש את הדואר אלקטרוני, פייסבוק ואתרים שונים שמספקים אפשרות העלאת תמונות חופשית. אז נענה לכם בזריזות – דואר אלקטרוני – חובה הרשמה, אינך מקבל לינק ישיר לתמונה. פייסבוק – חובה הרשמה, איכות התמונה יורדת ב-10% עד 50%. אתרים שונים – הרשמה לרוב, נופלים, הגבלת העלאה וגודל. בUpfoto.net אינך צריך להרשם!, אפשרי לעלות 5 תמונות ברצף בהעלאה אחת, באיכות מלאה, משקל קובץ עד 32MB  לכל תמונה. בנוסף, Upfoto.net מספק פיצ'רים חדשים ויעילים לגולש. 1. אפשרות העלאת תמונה כתמונה חסויה (Privte Photos) וכך התמונה שהעלאת אינו מוצגת בקטגוריות של "התמונה האחרונה שהועלתה" , "תמונות נצפות", ו"תמונות מדורגות". 2. התמונות שהעלתם נשמרות ב-My Photos ע"י עוגיות (cookies) שאוספות את המידע על כך שהעלתם תמונה לאתר ומכניסות את התמונות שהעלתם ישירות ל-My Photos בכך שתיהיה לכם אפשרות למחוק תמונות, לערוך כותרות. לצורך פיצ'ר מסוג זה צריך לאפשר לדפדפן לבטל את החסימה בדפדפן של "קבצי עוגיות" חשוב להדגיש! משום ש-"My photos"  עובד על "עוגיות", המשתמש יכול לראות ולנהל את התמונות שהעלה אך ורק מהמחשב האישי שלו ומהדפדפן שבו השתמש.  מה זה עוגיות (Cookies) ? קבצי מידע קטנים, העוגיות נרשמות על ידי הדפדפן מידע המאפשר לאתר אינטרנט לזהות את אופני והרגלי השימוש של כל גולש בו. המידע מאפשר לאתרים להתאים תכניהם לכל גולש באופן אינדיבידואלי ולזהות אותו בביקוריו העתידיים. את העוגיות יכול המשתמש למחוק ביוזמתו, יש הרואים ברישום העוגיות - סוג של הפרת הפרטיות של המשתמש. אפשר למנוע רישום עוגיות על ידי מתן הוראות מתאימות לדפדפן. 3. לאחר העלאת תמונה ניתן לכם 3 קודים - לינק להצגת תמונה כדף אינטרנט: לינק שכולל את התמונה שלכם בדף אינטרנט של Upfoto. הצגת התמונה בדף האינטרנט נותן לכם את האפשרות לפרסום ושיתוף ולקבל דירוג על התמונה שהעלתם ולראות את מספר הצפיות בעמוד התמונה. בנוסף, לצלמים אשר מעלים תמונות אשר צולמו במצלמה דיגטלית\רפלקס זה מעלה גם את פרטי הצילום של התמונה ( תאריך צילום, מהירות תריס, ISO, פלאש\לא פלאש וכו). - לינק ישיר לתמונה: למי שאינו מעונין בלינק להצגת תמונה כדף אינטרנט, יש לו את של לינק ישיר תמונה אשר יכול לשתף ולפרסם, ללא דירוג וללא לראות את מספר הצפיות בתמונה. - קוד לפורומים \ קהילות: קוד לפורומים לגולשים שרוצים להדביק ישר לפורום\קהילה שבהם הם נמצאים וכך להציג את התמונה.

אז לאחר שהצגתי את הסיבות להשתמש באתר ואת הפיצרים שהוא מציע. איך מעלים תמונה לאינטרנט דרך Upfoto.net? פשוט מאוד . נכנסים ל-  http://www.upfoto.net מאשרים את התקנון ע"י סימון V. במידה והינכם רוצים שהתמונה לא תפורסם בקטגוריות שמימין מסמנים ב-V את "Private photos". לאחר שסימנם V, לוחצים על Browse ובוחרים עד 5 תמונות שברצונכם לעלות. לוחצים "בחר" ו-הופה! , התמונות עולות ונפתח בפניכם התיבות לקבלת הלינקים. אם ברצונכם לעשות עוד העלאה תעשו "רענן" לעמוד ותוכלו לעלות עוד 5 תמונות, וכך הלאה. חשוב לציין, שUpfoto מאפשר העלאת תמונות מסוג jpg, jpeg, png, gif, bmp בלבד! ולפי התקנון האתר מוחק תמונות בעל תוכן פורנוגרפי, מעליב, גזעני, אלים, מפר זכויות יוצרים והינו רשאי להעביר במידת הצורך את מספר ה-IP  ומידע על הגולש שהעלה תמונות אלו לפי בקשת בית משפט.

אודות מחבר המאמר

upfoto.net

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.