אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שלטים אקולוגיים

ניתן לראות את יצרניות הרכב מפתחות רכבים חשמליים, בנייני מגורים ומשרדים אשר מתקינים קולטים סולאריים על הגגות, וגם ניתן למצוא שקיות זבל מתכלות ידידותיות לסביבה, בכל מקום מביטים על הצד האקולוגי.

המהפיכה הירוקה לא פסחה על ענף השילוט וניתן לראות מגמה הולכת וגוברת בשימוש בטכנולוגיות חדישות ידידותיות לסביבה.

תאורת לדים

השימוש בתאורת לדים הלך וגבר בשנים האחרונות, ניתן לראות המון בתי מגורים, בתי עסק, מפעלים אשר מתקינים תאורת לדים. ניתן לראות גם יותרשילוט עם תאורת לדים ויותר שימושים כגון פנסי לד.לגופי תאורת לדים יתרונות רבים והחשובים בהם היא צריכת חשמל נמוכה מאוד, ותוחלת חיים ארוכה יותר מאשר נורות ליבון או הלוגן, כמובן שגופי תאורה המבוססים לד מפזרים פחות חום.

בשנים האחרונת החלו יותר ויותר להשתמש בענף השילוט בגופי תאורה המבוססים לד וכך ניתן להתקין שלטים מוארים בעלי צריכת חשמל מזערית, ותוחלת חיים ארוכה. בנוסף בגלל המימדים הקטנים של סלילי לד ניתן להכניס תאורה לכל שלט כמעט ומגוון רחב של צבעים וגמישות ברמת העיצוב של השלט.4

שילוט סולארי

העולם הסולארי לא פסח על עולם השלטים, במיוחד במדינה כמו שלנו אשר ברוב ימות השנה אנו נהנים מקרניה של השמש ולא רק למטרת שיזוף.היום גם שלטים אשר מותקנים במרכזי קניות כמובן מדובר על השלטים הנמצאים מחוץ למבנה וחשופים לקרני השמש. שילוט סולארי ניתן גם להתקין בתחנות אוטובוסים באמצע הרחוב ובכיכרות, קיים יתרון נוסף משמעותי בשילוט סולארי בעיקר בפרוייקטים זמניים כגון עבודות בכביש ופיתוח היתרון בכך הוא ששילוט סולארי חוסך כסף רב בהעברת תשתית חשמל לשלט מסויים, אשר לעיתים העבודה כרוכה בפתיחת כבישים ומדרכות אשר דורשים אישורים והיתרים מהמשטרה, והרשות המקומית, והכל בשביל שלט אשר אמור לרדת בעוד חודש בתום העבודות.

על ידי התקנת שלטים סולאריים כולם נהנים גם צריכת חשמל נמוכה, חיסכון משמעותי בחשבון התקופתי, מנצלים את משאבי השמש מה שהופך את השלט לירוק וידידותי לסביבה.

 


אודות מחבר המאמר

חברת פולקובסקי שלטים 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.