אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פאונדרס- קייטרינג בופה או הגשה לשולחנות

 

פאונדרס- קייטרינג בופה או הגשה לשולחנות

סגנון ההגשה המתאים לאירוע הוא הסגנו שתשקיעו בו מחשבה רבה, בהתאם לאירוע ולנסיבות. אחת הדילמות שעולות מיד בהתחלה ויכולה לקבוע גם איזו חברת קייטרינג יכולה להתאים לתנאים שבהם תערכו את האירוע שלכם, זה האם להגיש לשולחנות באמצעות מלצרים, או סגנון של קייטרינג בופה. היות ואין תשובה אחידה לשאלה הזו, בדרך כלל מתאימים את הנתונים שבאירוע לפתרון על פי יתרונות או חסרונות בשיטה זו או אחרת. אפשר לומר שהבופה מעט מייגע אולם נחמד לבחור מתוך מבחר את הארוחה, ואילו הגשה לשולחנות מעט מלחיצה, אולם עדיין נוחה לנו.

הגשת אוכל לשולחנות – נחשב למיושן

השיטה ה"מיושנת" של הגשת אוכל לשולחנות אמנם עברה שכלולים עם השנים, אולם אותם הסלטים, החציל בטחינה, הלחם ושאר מאכלים שמשמשים את כל השולחן לא מתחלקים בדיוק שווה בשווה. כיום, יאמר לזכות חברות קייטרינג שונות שהן מעלות על נס הדגל את עניין התחלופה הרבה, אם משהו נגמר על השולחן – הרי שיהיה Refill כבר באותו רגע ואין חשש. 

קייטרינג בהגשה עצמית – הבופה

בופה הוא אותו מראה של דוכני מזון מפוזרים ברחבה, וכל המעוניין עומד בתור כדי לגדוש את הצלחת בסלט האהוב עליו, ולא להתאפק כדי שישאר לדודה מצידו השני של השולחן. קייטרינג בהגשת בופה הוא השיטה המקובלת יותר כיום, שמאפיינת אירועים יוקרתיים שמציעים בין השאר גם אוכל חם שמתחמם בדוכן עצמו.

השיטה המשולבת – לקהל משולב

אם ישנה שיטה שיכולה להתאים לכל סוגי הקהלים – למן האוכלוסיה המבוגרת ועד לאוכלוסיית הצעירים הרי זו האפשרות לשלב בין הדברים: על השולחן ישנם המתאבנים הטעימים ביותר עד למנה העיקרית, אשר תגיע ישירות מהמטבח ולפי הזמנה. המלצרים בהגשה לשולחנות יחליפו משך הערב כל צלחת תופסות שהתרוקנה ויהיו תמיד זמינים לשירות האורחים.  


אודות מחבר המאמר

פאונדרס- קייטרינג בופה או הגשה לשולחנות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.