אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אקסיום- דשא סינטטי היתרון הבולט ביותר

 

אקסיום- דשא סינטטי היתרון הבולט ביותר

אקסיום דשא זה עשוי מסיבים סינטטים מלאכותיים הנראיים כדשא טבעי, הדשא הסינטטי נכנס לשימוש בשנות השישים והשבעים של המאה הקודמת. כיום הוא משמש בעיקר עבור אולמות ספורט, גני ילדים ולעיצוב בתים. הדשא ניתן לעיצוב לפי צרכי הלקוח, שומר על מראהו הירוק וחיותו. התקנת הדשא הסינטטי הינה פשוטה מאוד.

מדוע להשתמש בדשא סינטטי ?

לדשא סינטטי יתרונות רבים על דשא מלאכותי ולכן בימינו אנו רואים ביקוש רב יותר לדשא מסוג זה. מדינתו היא מדינה מדברית שלא התברכה במיים רבים. שימוש בדשא סינטטי חוסך למדינה כמויות מיים עצומות ובנוסף הוא חוסך כסף, עלויות המיים יורדות לאפס. כמו כן, דשא סינטטי לא דורש טיפול והתעסקות. ניתן לחסוך את עלויות הדשנים, הגנן ושאר המוצרים הנלווים להתעסקות עם גינה.

דשא סינטטי למגרשי ספורט

דשא סינטטי התחיל במגרשי הספורט באמריקה. הוא הרבה יותר קל לתפעול, לא דורש התעסקות מיותרת ומונע גירודים, אלרגיות ושפשופים אצל הספורטאים. הדשא הסינטטי הרבה יותר עמיד בתנאי מזג האוויר השונים הקיימים. הוא שומר על צבעו הירוק תמיד. סיבה נוספת להעדפתו היא עמידתו לאורך זמן. דשא זה יכול להחזיק שנים רבות ולא דורש השקעה בפרק הזמן הזה.

לאילו שימושים נוספים דשא סינטטי מתאים ?

אקסיום דשא סינטטי מתאים לעיצוב בתים ומוסדות שונים. הוא ניתן לעיצוב לפי צרכי הלקוח והמשתמש, ניתן לגזור אותו לבחור כיצד לעצב עימו את הבית וכדומה. הוא יכול לשמש לעיצוב חללים פתוחים, גגות, מרפסות ועוד. הוא מוסיף צבע ירוק וחיים בעיצוב הבית. כמו כן תחום נוסף בו השימוש בדשא סינטטי הפך להיות נפוץ הינו בגני ילדים. לילדים יש עור רגיש. דשא רגיל ידוע בתגובות האלרגיות שהוא עלול לייצר ולכן שימוש בדשא סינטטי בגני ילדים יכול לפתור בעיות ואי נעימויות רבות של ילדים.

 


אודות מחבר המאמר

אקסיום- דשא סינטטי היתרון הבולט ביותר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.