אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לידת מים? ומה עם ג'קוזי??

 

מהי לידת מים?

לידת מים היא התהליך של לידה שאישה מחליטה לעבור באמבט של מים חמים. יש נשים שבוחרות ללידת במים ומיד לצאת ויש כאלה שבוחרות ללדת ולהישאר במים עם ילדם. התאוריה הסובבת סביב לידה שכזו היא שהתינוק במשך 9 חודשים נמצא בגוף האישה במי השפיר ולכן לידה בתנאים דומים גורמת לתינוק לצאת לאוויר העולם בסביבה עדינה יותר לתינוק ופחות מלחיצה לאם. מיילדות ומרכזי לידה מאמינים כי תמיד קיים הצורך בלהפחית את השפעת כאבי צירי הלידה ןלכן כל תהליך הלידה במים צריך להיות תמיד בהשגחה של רופא מוסמך בתחום.

יתרונות הלידה במים

* הסביבה בה האישה כורעת ללדת הינה בסביבה נינוחה, רגועה ושלווה יותר וכבר הוכח מעל לכל ספק כי המים מגבירים את האנרגיה של האישה.

* עצם העובדה כי הלידה מתרחשת בג'קוזי מלאה מים שהרי ידוע כי כושר ציפה מפחיתה את משקל גופה של האם ובכך מאפשר לה לנוע בחופשיות ולמצב עצמה בקלות ונינוחות. שהרי ציפה מקדמת התכווצויות רחם אשר יעילות יותר לזרימת הדם וכתוצאה מכך שיפור חמצון טוב יותר של שרירי הרחם ובכך פוחת הכאב לאם ומגביר את החמצן לתינוק.

* טבילה במים לעתים קרובות מסייעת בהפחתת לחץ הדם הנגרם בדר"כ ע"י חרדה.

   * המים גורמים לנקבי הגוף להיות יותר רגועים וגמישים ובכך מסייע להפחתת השכיחות והחומרה של קריעה ואת הצורך בחיתוך חיץ ותפרים.

ניתן לשדרג לג'קוזי?

ובכן ככל שהזמן עבר ונושא לידות טבעיות במים קיבל מודעות, הנשים עצמן לקחו יוזמה וניסו לשכלל את תנאי הלידה הטבעית והחליטו כי הן רוצות לעבור לידה שכזו לא באמבטיה רגילה כי אם בג'קוזי! לא פחות ולא יותר הלידה שבג'קוזי שלעצמה שונה מעט באמבטיה רגילה מכיוון שבג'קוזי קיים מקצה שדרוגים וביניהם האפשרות לקבל מסג' מפנק מזרם סילון היוצא מפתחי אוויר בדפנות הג'קוזי. לאחר שמספר נשים חוו את העצמת החוויה שבלידה בג'קוזי נושא זה צבר תאוצה מטאורית ובכך פתח צוהר נוסף לנושא הלידות הטבעיות שכן כל יולדת יכלה לבחור את המקום בה היא מעוניינת ללדת, אם זה באמבטיה רגילה או בג'קוזי לגינה בביתם הפרטי או אפילו קוריוז אמיתי וזה לידה בבית בג'קוזי לגג

נראה כאילו חווית הלידה מעולם לא הייתה כייפית מהנה ומקלה על כאבי היולדת בעת הזו. בפורומים רבים תוכלו למצוא המלצות של נשים שעברו חוויה שכזו ולהתרשם מהעצמה נשית תוך כדי הבאת חיים לעולם!

 

***   אין לראות באמור לעיל משום המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ ו/או שיווק ו/או ייעוץ רפואי מכל סוג שהוא. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ עם גורם מקצועי בתחום המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כל העושה במידע הנ"ל שימוש כלשהו - עושה זאת על דעתו בלבד ועל אחריותו הבלעדית.         


אודות מחבר המאמר

ג'קוזי,ג'קוזי לגג,ג'קוזי לגינה מבחר ענק ומרשים של ג'קוזי יוקרתיים

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.