אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שואב אבק רובוטי מה זה בעצם?

במהלך מלחמת העולם השנייה הגברים האמריקאים גוייסו לצבא והנשים החלו, לראשונה, לצאת לעבודה בהמוניהן. מכיוון שעבודות הבית נשארו לרוב נחלת הנשים הומצאו ושוכללו מכשירים לניקיון הבית: מכונות כביסה ויבוש, מדיחי כלים ושואבי אבק. החידוש הטכנולוגי האחרון הוא שואב אבק רובוטי.

מה זה בעצם שואב רובוטי

זהו שואב אבק נטען, שמסתובב ברחבי הבית בלי חוטים ושואב כל מה שתוכנת לו מראש. הוא בעל חיישנים כדי להימנע מהיתקלות ברהיטים או נפילה במדרגות, ובנוי כך שאינו גורם לשריטות. הפעולה הראשונית הנדרשת היא תיכנות והגדרת זמני שאיבה. לצערנו, הוא עדיין לא יודע להחליף שקית לבד. רוב השואבים יודעים מתי הסוללה נחלשת ונטענים לבד.

קניית שואב רובוטי

יש לבדוק לעומק את התכונות שלו לפני הקנייה. אופני התיכנות, עוצמת השאיבה, גודל שקית האשפה, מאפייני החיישנים ומחיר כמובן. אתם יכולים לחסוך במחיר אך אז אתם עלולים להיתקע עם שואב אבק רובוטי בלתי אמין. אז לא להתעצל ולבדוק אמינות ואחריות. שאלות שצריך לשאול לפני הקנייה הן: עוצמת הרעש, האם הוא פולט ריח, האם יש לו פילטר אנטי-בקטריאלי, מומלץ לבדוק מספר שואבים במקביל כדי להכיר את היתרונות היחסיים שלהם.

שואב אבק רובוטי עוד דברים שכדאי לבדוק מראש

למרות הפרסומים שווה לבדוק האם השואב באמת לא רועש. האם הוא באמת לא מתנגש ברהיטים ונתקע בצעצועים ומה מידת הניקיון שלו. האם הוא באמת שואב את השערות של הכלב. לבדוק באיזו קלות הוא עולה על השטיח. אם יש לכם שטיח שאגי לא בטוח שהשואב הרובוטי באמת יכול לנקות אותו.

לגבי חיות מחמד

יש לי כלב וגם חתול. אם גם לכם יש תבינו לליבי. מבחינתי, גם אם ארכוש שואב רובוטי בעל חסרונות מסוימים, אם הוא שואב כהלכה את השערות שלהם – אני מוכנה להתפשר על כל השאר.

מה עוד לבדוק לפני התשלום

לבדוק שמקבלים שלט וחלקי חילוף וכן פסים מגנטים למניעת כניסה לאזורים מסויימים. לבדוק מה הן אפשרויות התזמון מראש: לכמה שעות? לאיזו תקופה? תכנות קבוע? אבל בשורה התחתונה מומלץ להיות ריאלים ולזכור שמוצלח ככל שיהיה שואב אבק רובוטי , קשה להאמין שהוא אכן ינקה אבק טוב כמוך.


אודות מחבר המאמר

יועץ בכיר בחברת נקסטסייט מומחים לקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.