אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מצלמות אבטחה לעסק

 

מצלמות  אבטחה לעסק

לקדמה יש מחיר יקר. אז אמנם רמת החיים עלתה ואיתה עלו גם , גלי הגניבה והפריצה לעסקים. בכל יום אנו שומעים על פריצות לעסקים ולא מבינים איך זה מתרחש, כשיש מצלמות אבטחה לעסק. האומנם? תתפלאו לשמוע, שלמרות הקדמה, עדיין יש עסקים המוותרים על מצלמות לעסק ומאידך רוב העסקים, אינם מוותרים על בחירת מצלמות לעסק, בעקבות מקרה שחוו על בשרם. אם תשאלו אותנו, אין צורך לחכות לשעת המקרה. חשיבות הרכבת מצלמות לעסק הינה מעל לכל. מאמר זה יספק כמה נקודות אור בנושא.

 

יתרונותיהן של מצלמות לעסק

ממחקר אחרון שעולה, מתגלה כי חלק גדול מן הפורצים לעסק, הם בעצם העובדים עצמם בעוד חלק מהגניבות מתבצעות על ידי 30 אחוז מהלקוחות עצמם. קיימות גניבות גם מספקים בפועל. בגדול, רוב הגניבות מתרחשות מביקורם של לקוחות בלתי רצויים. בחירת מצלמות לעסק, הינו יתרון גדול. הן בשיפור השליטה והבקרה על המתרחש בבית העסק, הן על מנת למנוע מעשי ונדליזם בפועל והן על מנת לעצור את אותם עובדים, המרשים לעצמם, "להרגיש יותר מדי טוב" במקום העבודה. כמו כן, מצלמות לעסק תספקנה יכולת של פיקוח על ספקים ועובדי מחסן.

 

טיפים לבחירת מצלמות לעסק

איך תבחרו מצלמות לעסק? בטרם תבצעו בחירה, דאגו לשמור על חלונות, דלתות או כל שטח פרוץ ולו לדקה. פרצה קוראת לגנב וזו לא רק אמרה. בדקו היטב, לכמה מצלמות הינכם זקוקים בפועל? האם במסגרת בחירת מצלמות לעסק, תצטרכו גם הקלטת קול? אם כן, תרכשו בהתאם מערכת המשלבת וידאו, עם מיקרופון ויחידת קול מיוחדת. האם תחפצו בכך, שהעובדים או הלקוחות ירגישו הרתעה באמצעות מצלמה גלויה, או שמא תרצו כי המצלמה תהיה סמויה מן העין? מה עדיף? מצלמה קווית? או שאולי אלחוטית? אילו מצלמות לעסק נתקין בסופו של יום? האם נהיה מעוניינים במצלמה של תקריב? שהרי נצטרך לרכוש עדשה מתאימה בפועל. עדשה זו תתפרש על כל האזור ולא תפספס ולו נקודה אחת בדרך. בסופו של דבר, האחריות מוטלת עליכם. כל שעליכם לעשות- זה לבצע את הבחירה הנכונה. 

 


אודות מחבר המאמר

 

טיפים לבחירת מצלמות אבטחה לעסק או לבית תמצא כאן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.