אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טלפון מותאם לילדים, האם כדאי לתת לילדינו טלפונים סלולריים ?

 

לאחרונה יצאו לשוק טלפונים ניידים אשר מותאמים לילדים, ביניהם כגון mobee או סמארטפונים זולים, האם כדאי לאפשר לילדינו לעשות שימוש בטלפון נייד ?

מצד אחד, אנו רוצים להגן על ילדינו, בייחוד כאשר הם קטנים, אמנם מן הצד השני אנו חוששים לספק להם טלפון סלולר הן בשל החשש מהשפעות הדיבור בטלפון נייד בגיל צעיר, בעיקר כאשר אין בקרה על הזמן בו מדברים והן בשל החשש מהעבודה שהטלפונים הניידים של היום למעשה מהווים מחשבים לכל דבר, החל מהודעות טקסט ועד לאינטרנט, חיבור לרשתות חבריות ועוד.

mobee טלפון לילדים קטנים אשר נועד למלא את החלל

ה - mobee הוא למעשה טלפון נייד שהותאם ויוצר כולו לצרכים של ילדים, מדובר בטלפון אשר כולל תכונות שלמעשה מותאמות להורים מודאגים לילדים ואשר מגדילים את רמת הקשר עם הילד. ה - mobee כולל מספר תכונות אשר נועדו לסייע להורים :

מדובר בטלפון שאכן הותאם לילדים קטנים. אמנם כאשר הילדים גדלים, הם ירצו סביר להניח טלפון משוכלל יותר, הכולל חיבור לאינטרנט ועוד אפשרויות שונות. במקרה זה מומלץ לרכוש טלפון חכם אמנם לא מהסוג היקר אשר בו משקיעות החברות בפרסום, ישנם מספר דגמים של טלפונים חכמים לדוגמה, סמסונג גלקסי מיני אשר מהווים פתרון מעולה לטלפון חכם במחיר של כמה מאות שקלים במקום כמה אלפי שקלים.


אודות מחבר המאמר

נייד פור יו nayad4u הנו אתר אינטרנט המתמחה במכירה של טלפונים סלולרים והנו ייבואן ומשווק מורשה של טלפונים לקהלי יעד יעודיים, בהם טלפון לילדים, טלפון למבוגרים, טלפונים כשרים ועוד.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.