אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השתלת שיניים בהרדמה מלאה מקצרת את משך הטיפול

אם בעבר השתלת שיניים היתה פעולה כירורגית אשר בוצעה בהרדמה חלקית בלבד, הרי שכיום ניתן לבצע השתלת שיניים גם בהרדמה מלאה. שינוי זה מהווה מהפך בתחום השתלות השיניים כיוון שהוא נותן מענה למגוון בעיות אשר עלו בקרב מטופלים מסוימים. נשאלת השאלה: מי הם האנשים להם השתלת שיניים בהרדמה מלאה מתאימה במיוחד ? ומהם היתרונות הבולטים של ביצוע השתלת שיניים בהרדמה מלאה אל מול השתלת שיניים בהרדמה חלקית ?

למי מתאימה השתלת שיניים בהרדמה מלאה ?

השתלת שיניים בהרדמה מלאה- קיצור זמן הטיפול

במקרים רבים, השתלת שיניים אינה תהליך פשוט ודורשת מספר טיפולים נוספים. אם לדוגמא אדם זקוק לשתי עקירות ולטיפול שורש, ניתן לקצר את זמן הטיפולים ולבצע אותם במקביל להשתלת השיניים בהרדמה מלאה. חשוב לציין כי יעילות טיפולי שיניים בהרדמה מלאה אינה פחותה מיעילותם אילו היו מבוצעים בנפרד. כמו כן, במקרים בהם המטופל שרוי בהרדמה חלקית יתכן והדבר יפריע מעט לרופא השיניים לביצוע פעולת השתלת השיניים באופן רציף. במידה והמטופל יחוש בכאבים או חוסר נוחות וכדומה יהיה צורך לעצור את תהליך ההשתלה ולהמתין עד אשר יתאושש. הרדמה מלאה פותרת את הנושא הזה על ידי כך שהיא מנטרלת כל גורם מפריע מצד המטופל. כך, מקוצר זמן הטיפול מצד המטופל ומצד הרופא כאחד.

יתרונות בולטים של השתלת שיניים בהרדמה מלאה לעומת הרדמה חלקית

השתלת שיניים בהרדמה מלאה- תופעות לוואי

מסתבר, כי בהשתלות שיניים בהרדמה מלאה קיימות פחות תופעות לוואי מאשר השתלות שיניים בהרדמה חלקית. תופעות הלוואי הנפוצות הן נפיחות קטנה וכאב קל, והן חולפות תוך שבוע ימים מקסימום.

ולסיכום, אין ספק כי ניתן לראות בבירור שהשתלות שיניים בהרדמה מלאה מקצרות את זמן הטיפול באופן משמעותי ומעניקות חוויה נעימה וקלה יותר למטופל.


אודות מחבר המאמר

.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.