אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ריהוט גן - שולחן פלסטיק?

מישן למעודכן

כשאנחנו חושבים על ריהוט גן, סביר להניח שהתמונה הראשונה שתעלה לראשנו תהיה שולחן פלסטיק לבן ומעט דהוי וסביבו מספר כסאות פלסטיק להשלמת הסט. היום, מערכות הישיבה מפלסטיק כבר פינו את מקומן לטובת ריהוט גן עדכני, יוקרתי ומעוצב - מוצר שמשקיעים בו המון תשומת לב וכסף. ניתן אפילו להשוות את בחירת ריהוט הגן לבחירת סלון חדש בתוך הבית.

עיצוב הוא נושא הזוכה למידה גוברת של מודעות, ויחד איתו מגיע הנושא של ריהוט גן. הגינה מהווה חלק אינטגרלי מחלל הבית ולכן אנשים מעוניינים להשקיע בו. כמובן שקיימות קולקציות רבות ומגוונות לבחירה, וכן מוצרים "נלווים" כמו נדנדות, שמשיות, מיטות שיזוף, ריפודים צבעוניים ואפילו גריל. כל חברה שמוכרת ריהוט גן ומכבדת את עצמה, אף תאפשר ללקוחותיה להגיע לאחד מסניפיה הפזורים ברחבי הארץ על מנת לקבל שירות לקוחות מהמעלה הראשונה בכל הנוגע לאחריות ואיכות של שלל המוצרים.

אחד מהיתרונות הקיימים בריהוט כזה הוא העובדה שהוא מיועד לשימוש מחוץ לבית ולעמידה בתנאים כמו גשם, שמש, לחות ועוד. פירושו של דבר הוא עמידותו היתירה של ריהוט גן בהשוואה לריהוט הסלון או המטבח.

סוגים של רהיטי גן

ישנן מערכות ריהוט גן העשויות מחומרים סינטטיים למיניהם, כשהמטרה העיקרית היא כאמור סבילות לתנאי מזג האוויר, וכפועל יוצא מכך מושפעת גם מידת גמישותו של החומר, ואורך חיי המוצר באופן כללי. למען בטיחות המוצר, החברה תספק ללקוחותיה מגוון תכשירים וחומרים.קיימת קטגוריה שלמה של ריהוט גן המתוכנן ומעוצב לחורף. העיקר הוא בחירת חומר הגלם הנכון. חומרים עמידים למים הם כמובן בטון, אבן וסלעים שונים. כיום מוצעים לרכישה מגוון של רהיטי גן שעשויים מחומרים אלה ואף ניתן להזמינם לפי הזמנה אישית.

גם אלומיניום, שנחשב לחומר חזק, מוצע למכירה ונחשב עמיד מפני חלודה וריקבון. ריהוט גן המיועד לחורף יעלה מעט יותר ללקוח מאחר והוא דורש תחזוקה אך גם מגלם בחובו ערך נוסף. יחד עם זאת, חומרים מעין אלו המשמשים לריהוט גן חורפי נחשבים לפחות נוחים מאשר חומרים אחרים.על מנת להגן על ריהוט גן בתקופת החורף מבלי להוציא סכום גדול מדי, חברות רבות מציעות את האפשרות של הגנה באמצעות בדים. שימוש בהם מאפשר רכישת ריהוט גן בעלות נמוכה יותר וניתן פשוט להסיר את הכיסוי כשאין בו צורך יותר.


אודות מחבר המאמר

נידע נוסף על ריהוט גן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.