אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב פנים

ציטוט ידוע מדבריו של וינסטון צ'רציל: " קודם אנו מעצבים את ביתנו ובהמשך הבית שלנו מעצב אותנו" מבהיר ומחזק את הקשר בן עיצוב הבית והשפעתו על איכות חיינו.

במאה ה-20 עיצוב הפנים הפך להיות תחום התמחות העוסק בתכנון, שינוי ועיצוב החללים הפנימיים, זאת מתוך ידיעה שישנה חשיבות רבה לשימת דגש על פרטי הפרטים בחלל הפנים אשר משפיע על איכות חיינו ומרחב המחיה שלנו.

אם כך, עיצוב פנים מתייחס לאדם בסביבתו הבנויה לצרכיו הפיזיים והנפשיים. יכולתו וכישרונו האומנותיים של מעצב הפנים באים לידי ביטוי באמצעות הפרשנויות שהוא נותן לצרכיי הלקוח והבעיות התכנוניות ותרגומם לתוכניות עיצוב.

בעיצוב הפנים ישנה התייחסות לפנים הבית לרבות מפתחים, תכנון החללים, נקודות חשמל, ריצוף וחיפויים, ריהוט, צבעים, חומרים ועוד. על כן מעצב הפנים נדרש להתמחות בתחומים רבים הקשורים לעיצוב- בניה, חומרי בניה, נגרות, חשמל ותאורה, ריהוט, צבע, טקסטיל ועוד.

* הקשר בן מעצב פנים ללקוח הינו קשר אינטימי בו מעצב הפנים מכיר לעומק את הלקוחות, הצרכים שלהם והטעם האישי.

*  מעצב פנים מוכשר ידע למקסם את הפוטנציאל של החלל תוך התייחסות לעיצוב פנים מקורי המותאם לצרכיו של הלקוח, ולתקציב שמיועד לפרויקט.

*  כשהתקציב מוגבל מעצב הפנים יעזור לתעדף על מנת שבסופו של התהליך הבית יהיה נעים, פרקטי ומעוצב.

* מעצב הפנים יורד לפרטים קטנים כגדולים ובכך מונע טעויות עתידיות שעלולות לצוץ במהלך הבניה או השיפוץ או שלאחריו.

* כחלק מהתמחותו של מעצב הפנים והניסיון שלו הוא למד לשלב נכון את החומרים והצבעים על מנת שכל האלמנטים בבית ישתלבו בצורה הרמונית.

לסיכום הדברים, כאשר אתם נכנסים לתהליך של עיצוב בתים פרטיים ו עיצוב דירות כדאי לפנות למעצבת פנים על מנת שבסופו של תהליך הבית יהיה פרקטי, הרמוני ומעוצב.

נמאס לכם לחפש מעצבת פנים? טלפן עכשיו: 052-8287245- ליעד

www.home-designer.co.il

 

 


אודות מחבר המאמר

ליעד רוזנברג- סטודיו לעיצוב פנים- 052-8287245

www.home-designer.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.