אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב חדרים

"אין מקום כמו הבית" משפט זה מדגיש את חשיבות הקשר הרגשי בן הבית לאדם. מרבית האנשים מעדיפים להתכנס בביתם לאחר יום עבודה ולבלות בו עם כל בני המשפחה, כדי שהשהיה בבית תהיה נעימה, ארגונומית ומתוכננת נכון אנשים החלו לפנות למומחים בתחום עיצוב הבית ועיצוב חדרים.

בבואי לעצב חדרים אני מתייחסת תחילה לכל חללי הבית, המרחב הציבורי מול המרחב הפרטי, והדיאלוג והקשר בן כל אחד מהחדרים. על מעצבת פנים להתייחס לכל עיצוב חדר בנפרד, אך יחד עם זאת להתייחס לדו שיח שאותו חלל מנהל עם שאר חלקי הבית, זאת מתוך מטרה שהחדר המעוצב ושאר חללי הבית ידברו בשפה הרמונית.

בעיצוב חדרים אני מתייחסת לכל אחד מחללי הבית- ממבואת הכניסה, סלון, מטבח ופינת האוכל, חדרי הרחצה, חדר השינה של ההורים והילדים ועד לפינת המשפחה, המשרד הביתי או פינת הקריאה שבבית.

המפתח לעיצוב נכון של חדרים זה תכנון מוקדם. חשיבה משותפת עם הלקוחות על הצרכים, מיקום והעמדה מראש של הרהיטים הקיימים והרהיטים החדשים,והחומרים שאותם נרכוש, כל זה בהתאמה לתקציב שעומד לרשות הלקוח.בן אם מדובר בבית לפני שיפוץ או בניה או בית שרק מרעננים אותו אנו נעזר בחומרים ,שבבחירה נכונה ומתאימה ייעשו לכל חלל עבודה טובה- חיפויי רצפה וקירות, טקסטיל, רהיטים וגופי התאורה.

לכל עיצוב חדר ישנה התייחסות אחרת  בהתאמה לפונקציות שהוא משמש. במטבח למשל חשוב לקחת בחשבון את נושא התאורה, ותכנון נכון, פרקטי וארגונומי של המטבח. בחדרי ילדים יש להתייחס לאלמנטים קבועים שיישארו עם הילד לאורך זמן ואלמנטים משתנים כל זה לצד נושא הבטיחות שהינו מאוד חשוב. בחדרי רחצה יש להתייחס לכל נושא האיוורור והעמדה נכון של הכלים הסניטריים והאביזרים האחרים.

בעיצוב חדרים, כמו ב עיצוב דירות וב עיצוב בתים פרטיים יש לשים דגש על תכנון ועיצוב נכון כך שבסופו של התהליך הבית יהיה מעוצב והרמוני.

נמאס לך לחפש מעצבת פנים? התקשר/י עכשיו: 052-8287245

www.home-designer.co.il

 


אודות מחבר המאמר

ליעד רוזנברג, סטודיו לעיצוב פנים- 052-8287245

www.home-designer.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.