אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הקהילה למספרי טלפון והטרדה טלפונית

 

שלום,

רציתי לספר לכם על אתר חדש דנדש, Tellows

לכולנו קרה בזמן כזה או אחר שעל צג הטלפון שיחה שלא נענתה ממספר לא מוכר הופיעה, להחזיר צלצול או לא? זה יכול להיות חבר בצרה, זה יכול להיות סתם טעות במספר וזה יכול להיות סוג של תרמית בטלפון, מה עושים?

האתר המדובר מרכז מספרי טלפון רבים ומאפשר למשתמשיו, בחינם ואפילו ללא צורך בהרשמה, להגיב, לשתף חוויה אישית עם מספר מסויים ולדרג את המספר כאמין או מסוכן. חיפוש מהיר של המספר הלא מוכר על הצג שלכם יכול לחסוך לכם עוגמת נפש גדולה ולהציל אותכם מתרמיות ועוקצים בטלפון (לדוגמא אזהרה מעוקץ 72* il.tellows.org/num/048884200)

כמו שרואים בדוגמא האתר מספק, במידה ומדובר בטלפון קווי ולא סלולרי, מיקום גאוגרפי כללי, תגובות המשתמשים למספר ודרוג, כל אחד יכול לדרג את המספר לפי נסיונו האישי והאתר משכלל את כל הדירוגים לדרוג כלל בין 1 ל-9 כאשר 1 מסמל מספר אמין ו-9 מסמל סכנה

מאגר הידע של האתר הוא בעצם חוויות המשתמשים, ככל שיותר אנשים יפרסמו ויזהירו משתמשים אחרים ככך יגדל המאגר והסיכוי שלך למצוא מידע על מספר לא מוכר יגדל

אתר Tellows הוא האתר הישראלי היחיד מסוגו, אז שווה להעיף מבט ואולי אפילו לשתף

כתובת האתר היא il.tellows.org

 


אודות מחבר המאמר

תודה רבה ויום טוב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.