אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

באר יעקב מתאימה למשקיעי נדל"ן?

 

אם נלך כמה שנים אחורה לשנת 2008 נגלה אכזבה גדולה בקרב רוב משקיעי הנדל"ן בארץ, בעיקר בקרב אלו שלא השקיעו בנדל"ן בבאר יעקב. על פי כלכליסט, בשנת 2008 הייתה עליה של 200% במכירת דירות חדשות בבאר יעקב. מה זה אומר? זה אומר שמשקיעי נדל"ן חכמים שרכשו נדל"ן בבאר יעקב והסביבה וב2008 העמידו דירות למכירה בבאר יעקב – הרוויחו ובגדול. ועכשיו, מתחילות המחשבות שלנו, מה יהיה בעוד כמה שנים? האם באר יעקב תמשיך להתפתח כמו עכשיו, ומחירי הנדל"ן ימשיכו לזנק?

ככל הנראה התשובה היא כן. נדל"ן בבאר יעקב והסביבה עשוי להוות השקעת נדל"ן חכמה לעוד מספר לא רב של שנים.

להשקיע בזמן הנכון

באר יעקב היא אמנם מועצה מקומית קטנה, אך היא גדלה ומתפתחת מידי יום. קרבתה לערים כמו רמלה, נס ציונה וראשון לציון, מעלה את ערכה בעניי רוכשי הדירות והמחירים עולים בהתאם. נדל" ן בבאר יעקב והסביבה הוא עניין המתפתח ומשתנה מידי יום – לטובה, כמובן. משקיעי נדל"ן רבים רוכשים נדל"ן בבאר יעקב והסביבה, מעמידים בתים למכירה בבאר יעקב ומרווחים עשרות אחוזים בכל שנה. איך הם עושים את זה? פשוט מאוד – משקיעים בזמן הנכון ובמקום הנכון, ומחכים בסבלנות לתקופות של עליות מחירים וביקוש רב.

השקעה לטווח ארוך

נדל"ן בבאר יעקב והסביבה, לעומת הנדל"ן בערים הגדולות, לא מגדיל את שוויו בכל יום. ישנן תקופות חזקות יותר, ותקופות חזקות פחות, ולכן החכמה במקומות כאלו היא להשקיע בזמן, ולדעת שזו השקעה לטווח ארוך. יכול להיות שהחזר ההשקעה לא ייראה בשנים הראשונות, אך לאחר זמן מה תגיע תקופה שבה הביקוש יהיה גדול, מחירי הנדל"ן בבאר יעקב והסביבה ירקיעו, וברגע אחד תוכלו להרוויח עשרות אחוזים. ממש כמו שקרה למשקיעים רבים ב2008.

החלטתם להשקיע בנכסי נדל"ן בבאר יעקב והסביבה? החלטה נבונה, אך אל תהיו קצרי רוח. דעו להמתין בסבלנות, לא למכור מיד, לתת לנכס להעלות את ערכו ואל תהיו לחוצים. רוב הסיכויים כי לא תראו רווחים מיידים אך אם תשכילו להמתין קמעה, תוכלו לזכות ברווחים גבוהים בהשקעה יחסית נמוכה.

 


אודות מחבר המאמר

דירות למכירה בבאר יעקב , בתים למכירה בבאר יעקב , נדל"ן בבאר יעקב והסביבה 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.