אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קניית אוזניות ביטס

המותג העולמי ביטס באיכות מעולה למכירה במחיר הזול ביותר שקיים!עם משלוח חינם עד אליכם.

האתר www.beats4you.co.il מוכר לכם מגוון אוזניות ביטס במחיר הזול ביותר שקיים עם האיכות הטובה ביותר.

האוזניות שלנו הן הזולות והאיכותיות ביותר שנמצאות בשוק.כל השאלות שלכם מוזמנות להיענות על אחד מנציגי השירות שלנו.אוזניות רגילות לא יכולות לספק את הצליל העשיר והמלא במוזיקה של ימינו, ובמיוחד לא האוזניות הקטנות והקלות. אז פנו אליינו עוד היום ותהנו עם האוזניות שלכםאנחנו דואגים לכל הלקוחות שלנו.אוזניות ביטס מזוייפות שלנו הן איכותיות ואי אפשר להבדיל בניהם בכלל.אם אינכם מאמינים אתם מוזמנים לבוא ולבדוק.עשרות לקוחות מזמינים מאיתנו מדי יום, אנחנו דואגים לכולם ואנחנו נדאג גם לכם.ניתן למצוא למעל 8 סוגי דגמים של אוזניות ביטס, הנחות, בקשות מיוחדות תמיד ניתנות לפנייה לאחד מנציגי השירות שלנו.לדוגמא אנחנו מפרטים על כל אחד מהדגמים שלנו:(המידע הנתון הוא על Beats Studio)

מידע

דיוק הנדסי, עוצמה מקסימאלית וניקוי רעשים אקטיבי, אתם תשמעו את המוזיקה בדיוק כפי שהתכוונו היוצרים שתשמעו אותה​.​רמקולים שהעולם טרם חווהאין ספק שאוזניות ה-ביטס סטודיו נראות מדהים, אבל מה שעושה אותן מיוחדות באמת זה החלק שלא תראו לעולם: הרמקולים. פיתוח של שלוש שנים ומחקר מעמיק בשביל ליצור את האוזניות הפנטסטיות האלו. האוזניות עשויות מחומרים מתקדמים ומספקות דיוק בשמע ובהירות חסרת תקדים​​מנגנון מתקדם לסינון רעשים: פחות רעשי רקע, יותר מוזיקהטכנולוגיות ההקלטה של היום מאפשרות ירידה לפרטים יותר מאי פעם. למרבה הצער, פרטים אלו אובדים ברעשי הרקע של היום יום שלנו. רעשים כמו רעשי הרחוב, על האוטובוס, במטוס ולמעשה בכל מקום. מאחר וחווית ההאזנה היא לא רק מה שאנחנו שומעים, אלא גם מה שאנחנו לא – אוזניות ה-ביטס סטודיו מאובזרות במנגנון עוצמתי ומתקדם לסינון רעשים. מנגנון זה חותך רעשים חיצוניים, כך שתוכלו לחוות את כל הפרטים של המוזיקה האהובה עליכם​​​מצוייד בכבל מונסטר ​כבל מונסטר, מהכבלים המתקדמים בעולם, מסייע להפחתת אובדן של סיגנל, לאיזון הסאונד ולבהירות קול יוצאת דופן. בנוסף, מחבר הכבל דוחה קורוזיה בזכות ציפוי הזהב 24 שגם אחראי להעצמת העברת הסיגנל​מאפייניםנוחות מרבית: הרגישו את המוזיקה, לא את האוזניות. ספוגים לאוזניים באיכות גבוהה, רכים ונוחים ע\"מ לשמור על קרירות גם בעת האזנה ממושכת.תאימות מלאה: ל- איפון, בלאקברי ולמכשירי טלפון-מוסיקה. האוזניות מגיעות עם כבל מיוחד ע\"מ לאפשר להם לענות לשיחה תוך כדי האזנה למוזיקהמחבר \"מיקרו\". מחבר עמיד בפני שחיקה, קטן וקומפקטימנגנון קיפול מיוחד מאפשר קיפול ונשיאה נוחה של המוצר לכל מקום. נרתיק מוקשח מעניק הגנה מלאה לאוזניותהמוצר מגיע עם מטלית מיוחדת לניקויגימור מבריק, עמיד לשריטות גם בשימוש רבכבל אוזניות של \"מונסטר\" יבטיח לכם צליל מאוזן, צלול ואיכותי לדיוק מרבי.​​האריזה הרגילה מכילה:אוזניות ביטס סטודיוכבל \"מונסטר\" באורך 1.3 מטרמתאם 1/8´´ ל-1/4´´כבל \"מונסטר\" המתאים ל-איפוןו-בלאקברינרתיק נשיאהשתי מטליות לניקוישתי סוללות​ AAA 

אודות מחבר המאמר

איתן ביידר.Eitan.Baider@gmail.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.