אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ג'קוזי – הנאות החיים! והבריאות?

הג'קוזי כהמצאה גאונית!

רבים מכירים ורגילים שישנו מוצר בשם ג'קוזי ואף נראה להם שזהו מוצר טריוויאלי לחלוטין אך לא כך הדבר, מאחורי פיתוח של מוצר נפלא זה קיים סיפור, מדובר בזוג אחים איטלקיים אשר היגרו מאיטליה לארצות הברית בתחילת המאה ה 20 והקימו את חברת "ג'קוזי" למשאבות. המצאת בריכת העיסוי הידועה כיום בשם "ג'קוזי" מיוחסת לאחד האחים אשר בנו נפצע בתאונת דרכים והזדקק לפיזותרפיה ממושכת. ועל כן האב החליט לפתח מערכת עיסויים מבוססת על עיסוי במים ובכדי לעשות כך הוא השתמש במשאבות, ג'טים, ומפוחי אוויר כדי לייצר עיסוי שרירי הגוף בעזרת זרם סילוני המוזרמים על גבי הגוף. מאז ועד היום קוראים למוצר ג'קוזי על שם משפחתם של האחים Jacuzzi .

השימושים בג'קוזי:

לג'קוזי מגוון רחב של אפשרויות שימוש מוצר זה יכול לשמש כמוצר להנאה אישית פרטית בבית, כמוצר יוקרה הנמצא לרוב בבתי מלון, מוצר רפואי המשמש לספא ומסג' פיזיוטרפי לגוף ועוד מגוון רחב של אפשרויות ככל העולה על הדמיון. הג'קוזי משדר יוקרה מעצם היותו מוצר בעל עלות גבוהה, כיום עלויות אלו הצטמצמו עקב ריבוי מתחרים בשוק המציעים את המוצר מבית ייצור אחר. אך המקור וזכויות היוצרים על אותו מוצר שייך לחברת JACUZZI  הממציאים הראשונים והבלעדיים של המוצר הנפלא הזה אשר רבים חייבים להם תודות אינספור על המצאה גאונית שמתאימה לפנאי, פרטי, ורפואי ממש כל תחום ותחום המוצר ג'קוזי קולע ומוצא את מקומו.

ג'קוזי סטאטוס:

הג'קוזי מעבר להיותו "בריכת עיסוי" הינו מוצר יוקרה כאשר למי שרכש אותו נחשב "לבעל אמצעים" נכון שהיום הגבולות די מטשטשים אך עדיין עלויות ג'קוזי לרכישה אינן זולות ומי שבכל זאת מרשה לעצמו לרכוש אחד כזה לביתו, משרדו, מקום עבודה "נחשב" בעיניי האחר ל"עשיר" הדבר נובע מכך כאשר המוצר יצא לשוק והיה בעל עלויות גבוהות רכשו אותו אנשים שהיו יכולים להתמודד עם עלות גבוהה ולכן "רכש" לעצמו המוצר סמל סטאטוס ואולי ניתן לומר גם סטריאוטיפ של יוקרה. כיום קיימים מבחר גדול של ג'קוזים המוצעים למכירה למגוון מטרות ומבחר גדלים וצורות, ישנם ג'קוזי לגינה, ג'קוזי לגג, ג'קוזי לספא, ג'קוזי לרפואה, ג'קוזי לחצר ועוד.

ג'קוזי לבריאות – האמנם?

רבות דובר על הג'קוזי אבל אף אחד מלבד מספר מחקרים לא נתנו דעתם על השפעת הג'קוזי על גוף האדם, ובכן כאמור מספר מחקרים הראו כי השהייה בבריכת עיסוי משפיע לטובה על בריאות הגוף שכן העיסוי גורם לשרירי הגוף לרפות והדבר משליך על מצב רוחו של הטובל ועל אורח חייו השילוב בין מים חמים לזרם סילוני המיוצר דרך משאבות ו"ג'טים" מייצר פעולת עיסוי לגוף שלרוב משתמשים בה גם כפיזיוטרפיה לגוף.


אודות מחבר המאמר

וויז גרופ - מדיה בע"מ - בניית אתרים.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.