אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צילום בת מצווה, צילום בר מצווה ועוד אירועים

צילום בת מצווה, צילום בר מצווה ועוד אירועים

בחייו של כל אדם ישנם אירועים חשובים ומשמעותיים שאותם הוא מנציח. במגירה של רבים מאיתנו יש תמונה ישנה של אירועים כמו חתונת סבא וסבתא. היום יש אפילו אפשרות לשחזר תמונות מאירועים חשובים בעבר. צילום אירועים משפחתיים מהווה חלק מהזהות האישית והמשפחתית שלנו.

אירועים חשובים

מרגע לידתנו אנו מקפידים על צילום אירועים עד כי יש אנשים שמצלמים גם את הלידה עצמה. לאחר מכן  צילום הברית-מילה. וכמובן צילום בת מצווה, צילום בר מצווה, ולאחר מכן צילום החתונה. ושוב מתחיל המעגל מחדש, וחוזר חלילה. יש אנשים שתולים על קירות ביתם תמונות של כל הילדים והנכדים החל מצילום של בת מצווה, בר מצווה, חתונות ועוד אירועים משפחתיים מרכזיים.

 

צילום בת מצווה

אין הבדל משמעותי בין צילום בת מצווה , צילום בר מצווה או אירועים משפחתיים אחרים. בכולם יש להקפיד על איכות. אחד הטרנדים החדשים הוא צילום בוק של כלת המצווה. על פי האופנה הקיימת היום בקרב בנות צעירות חלקן מנציח את היום המיוחד בתנוחות של דוגמנות כשהיא מציגה את בגדיה ותכשיטיה, והיא מאופרת ומסורקת על פי האופנה האחרונה. זוהי הוצאה משמעותית נוספת לאירוע אך יש המעניקים אותו כמתנת בת מצווה.

 

צילום בר מצווה בכותל

אנשים רבים בוחרים לחגוג את אירוע הבר מצווה בכותל. בר מצווה בכותל הוא חיבור רוחני למסורת של העם היהודי, ובו בא לידי ביטוי הגשר להיסטוריה של העם. גם במקרה כזה יש לזכור לבחור צלם מקצועי. יש לזכור כי תנאי הצילום בכותל שונים ולוודא שהצלם מכיר את המקום, כדי שיוכל להעביר את האוירה המיוחדת של בר מצווה בכותל.

 

צילום אירועים

יש מגוון אפשרויות רב של צלם אירועים. בין אם הם קטנים ואינטימיים או רבי משתתפים. הצלם יכול להיות מקצועי או בן משפחה. בכל מקרה אין להתפשר על איכות הצילומים. חשוב שהצלם ידע להעביר גם את אוירת האירוע, את יפי האולם, שיזכור לצלם את כל האירועים בצורה מאוזנת, שלא יצלם את סבתא רות פעם אחת ואילו סבתא חנה תופיע פעמים רבות. הוא צריך לצלם רגעים קטנים ומשמעותיים שאפשר יהיה אחר כך להעלות חוויות באמצעותם.


אודות מחבר המאמר

יועץ בכיר בחברת נקסטסייט מומחים לקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.