אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סוגי מזרנים

סוגי מזרנים

מזרן סרטה עשוי חומרים טבעיים הבריאים לשינה. עוד סוג זה נתפר בעבודת יד בהתאם להזמנתו של הצרכן. בנוסף יש מזרן יורטק הכולל חומר תלת ממדי התורם להפחתת הלחצים המופעלים על הגוף בשינה ולתחושת ריחוף נעימה ומרגיעה. עוד סוג זה כולל מרכת קפיצי פיזיקל התורמים לתמיכה בכל הגוף. קפיצים אלו עטופים בבד שלו אלפי חרירים המאפשרים זרימת אוויר חופשית. זאת ועוד יש מזרן לתינוק העשוי משטח קשיח המונע את שקיעת התינוק בו. עוד מומלץ להשכיב את התינוק על הגב כדי לצמצם את הסיכון למוות בעריסה.

מזרן קינג קול

סוג זה עשוי בטכנולוגיות מיוחדות המסייעות לאיזון טמפרטורת הגוף ולהפחתת הלחצים המופעלים על הגוף בזמן שינה. עוד מזרונים זה כולל מערכת קפיצים המותאמת לקימורי הגוף. לסוג זה יש כמה עיצובים: new forest מכיל 100% כותנה. עוד יש בו חומר תרמי הכולל סיבים רכים וגמישים התורמים לשמירה על איזון טמפרטורת הגוף. בנוסף יש סוג ששמו king koil spa  העשוי במבוק, לטקס וקוקוס. זאת ועוד יש סוג ששמו king koil בראשית העשוי חומרים טבעיים המצופים בבד סריג מעוצב. יתר על כן יש סוג ששמו exclusive המכיל חומר תרמי השומר על איזון טמפרטורת הגוף ומערכת deep sleep המפחיתה  לחצים המופעלים על הגוף בשינה. לבסוף יש סוג ששמו relax המכיל קפיצים מבודדים העטופים בבד התורמים לתמיכה הכי טובה ולנוחות הכי טובה.

מזרן עמינח

סוג זה הינו אורטופדי והוא מכיל חומרים איכותיים התורמים לתמיכה בגוף ולמניעת תופעת הערסול. עוד סוג זה כולל אריגים נעימים, תפירה איכותית וגימור מוקפד. לסוג זה יש כמה עיצובים: עמינח ספורט המותאם לספורטאים הזקוקים למנוחה בשל המאמץ הגופני. עוד מזרון זה מכיל רכיב ששמו אקטיב-ג'ל התומך בעמוד השידרה ומפחית לחצים המופעלים על הגוף בשינה. גם מזרן זה כולל בד coolmax המסייע לאיזון טמפרטורת הגוף. בנוסף יש סוג ששמו עמינח gold המכיל מערכת קפיצים ייחודית התורמת לתמיכה, לנוחות ולבריאות. לבסוף יש סוג ששמו עמינח silver הכולל פלדה קפיצית ((plus התומכת בעמוד השדרה ומונעת תנוחת ערסול. עוד הוא כולל מערכת optima המפחיתה  לחצים המופעלים על הגוף בשינה


אודות מחבר המאמר

יועץ בכיר בחברת נקסטסייט מומחים לקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.