אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חופשה בברלין

אז כולם כבר היו בברלין חוץ ממך? מעטים האנשים שחוזרים מהעיר המופלאה הזאת עם דעה שלילית. לברלין יש מה להציע כמעט לכל אחד ובמחירים ממש ממש הוגנים. אז כלכך מיוחד בעיר הזאת שחוברה לה יחדיו?

ברלין היא עיר עם היסטוריה ארוכה (775 שנה מאז היווסדה) שמתחרה בהווה מרשים ורב שכבות. בגלל התהפוכות ההיסטוריות שעברו על העיר במאה ה20 (ההשמדה במלחמת העולם השניה והחומה) נוצרה בברלין הזדמנות להמון אנשים יצרתיים להשכיר/לקנות חללים מאוד מרשימים במחירים מאוד הוגנים. האמנים הרבים שעברו לעיר הפכו אותה למכה של האומניות. יתכן שמדובר בעיר הכי מרכזית בסצנות האמנות השונות. מוזיקה, אומנות פלסטית, ריקוד ועוד' בברלין תוכלו למצוא הכל בכל הגוונים ובלי לשלם הון תועפות.

בנוסף לסצינת האומנות לברלין יש סצינת חיי לילה מהמרשימות באירופה, מוזיקה אלקטרונית עמוק על תוך הלילה ולפעמים גם עד ללילה הבא. אם אתם בעניין של קלאבינג ברלין יכולה להיות יעד החופשה הבא שלכם.

אם דווקא ההיסטוריה של ברלין מעניינת אותכם תוכלו גם כן למצוא המון סיורים להמון אתרים מרתקים שמספרים את סיפורה של הבירה הגרמנית כמובן בקונטקסט של ההיסטוריה של גרמניה המלחמות השואה וכיוצ'ב.

זה דווקא הגיוון העצום שברלין מציעה שהופך אותה לחוויה בלתי נשכחת כמו גם התחבורה הציבורית המעולה שמאפשרת לך להגיע מצידה האחד של העיר לצידה השני בפרקי זמן קצרים ובנוחות. מהמערב השופע עם חנויות היוקרה והבוטיקים ועד למזרח האלטרנטיבי עם הבארים מועדני הלילה והמסעדות הטבעוניות.

התקופה המעודפת לנסיעה היא כמובן במהלך הקיץ. מזג האויר הברלינאי הקיצי מזכיר קצת את החורף הישראלי אבל ישנם גם ימים יפים ושמשיים ואין ממש דרך לצפות מתי הם יופיעו כך שפה מדובר בעניין של מזל.

תוכלו לחסוך לא מעט כסף עם תגיעו לעיר בטיסה מוזלת כמו למשל עם קופונים של חברות כמו גרופון וכיוצ'ב באתרים של חברות אלו תוכלו למצוא המון מבצעים לנופש בחו"ל. איך שלא תגיעו יש המון מה לראות ולעשות.

אז לפני שאתם יוצאים לנופש הבא שלכם בחו"ל תחשבו על קפיצה לברלין ולא תתחרטו. ושתהיה לכם חופשה מהממת.


אודות מחבר המאמר

מוטי מסביב לכדור.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.