אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מדבקות בגלילים

מדבקות בגלילים 

אפשר למצוא מדבקות בגלילים במגוון צורות, במגוון צבעים, במגוון גדלים, במגוון אמצעי הדפסה, במגוון חומרי ייצור, במגוון דוגמאות ובמגוון עיצובים. יתרונן של מדבקות איכות מסוג זה באים לידי ביטוי בנוחות לשליפתן, מותאמות לכל מדפסת ומותאמות לכל אדם בהתאם לבקשתו. זאת ועוד מקצת המדבקות מיוצרות כך שאין רווח בין מדבקה  אחת למדבקה אחרת ומקצת המדבקות  מיוצרות כך שיש רווח בין מדבקה אחת לבין מדבקה אחרת. יתר על כן מקצת המדבקות אפשר להדביק במקומות הראויים להם ומקצת המדבקות מוטבעות ישירות על מוצר השיווק. יתרה מכך מקצת המדבקות ממוקמות רק בגליל החיצוני, מקצת המדבקות ממוקמות רק בגליל הפנימי ומקצת המדבקות ממוקמות הן בגליל הפנימי והן בגליל החיצוני. הדרך שהמדבקות מוטבעות בה תלויה בבקשתו של הלקוח.

מדבקות בגלילים מיועדות למגוון תחומים כגון תויות למוצרי מזון, תויות למוצרי קוסמטיקה, תויות למוצרי חשמל, תויות לתרופות, תויות לאנשי מקצוע ותויות לכל מיני מוצרים אחרים. מטרתן של מדבקות אלו למשוך את תשומת ליבם של הצרכנים. בנוסף מדבקות אלו עמידות בתנאי אחסון שונים כגון הקפאה וקירור. זאת ועוד במדבקות אלו מופיע חותם של החברה המשווקת אותם. יתר על כן מדבקות אלו מוטבעות בדרך של למינציה כדי שלא לפגום באיכותם.

דוגמות למדבקות בגלילים שמדביקים

בסוג זה של מדבקות אפשר למצוא מדבקות המונעות את קריעתם של דפי הפוליו בקלסר. בנוסף אפשר למצוא מדבקות שמדביקים על קופסת התרופות שיש בהן מידע על החולה, הרופא, הטיפול ודרך נטילת התרופה. לבסוף אפשר למצוא כל מיני מדבקות המעבירות את אותו מסר למשל: אם חברה מסויימת צריכה להנפיק את שמה בדפים מספר, היא משתמשת במדבקות גלילים שבכולן רשום שם החברה או מדבקות בגלילים שבכולן כתוב מזל טוב וכדומה.

דוגמא למדבקות גלילים המוטבעות על המוצר

הפריטים ברשתות השונות מסומנים במדבקת ברקוד הכוללת קווים מספר בעובי משתנה ומספר קטלוגי. בנסוף מדבקת הברקוד נקראת בסורק אופטי המתאים בין מחיר המוצר לבין המוצר עצמו. לאחר קריאת הסורק מאפשר הן לזהות את  הפרטים הרלוונטיים על המוצר והן לבדוק את הסטטוס של המוצר.


אודות מחבר המאמר

יועץ בכיר בחברת נקסטסייט מומחים לקידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.