אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

למה לרכוש נכסים מניבים בחו"ל?

 

 

כולנו נחשפנו לאחרונה לפרסומות המסיביות באינטרנט המפרסמים רכישת נכסים מניבים בחו"ל. ואכן רבים בודקים אפשרות זו. נכסים מניבים בחו"ל יכולים להיות מאד משתלמים ועשויים בהחלט לאפשר לכם להגיע לרווחים גבוהים ומשמעותיים יותר מאשר רכישת נכסים מניבים בארץ. רכישה של נכסים מניבים בחו"ל הינה רכישה אשר יכולה להיות רווחית מאוד אם רק מבצעים אותה נכון ויכולה להעניק לכם רווחים לאורך זמן. מתייחסים לנכסי נדל"ן באופן כללי כאל השקעה בטוחה, אמנם בתשואה נמוכה יותר מאשר בתחומי השקעה אחרים, אך לרוב זהו נכס יציב ומחיר נכסי נדל"ן נוטים לעלות ולא לרדת לטווח הארוך. בעידן הטכנולוגי שמאפשר לנו להיות עם היד על הדופק גם במרחקים של אלפי קילומטרים, רבים מחליטים לרכוש נכסים מניבים בחו"ל ואף להצליח. הבדלי המחיר בין ישראל למדינות אחרות בתחום הנדל"ן מאפשרים לישראלים רבים לרכוש דירות להשקעה דווקא בחו"ל ולא בישראל ומשקיעים רבים מצליחים להרוויח נאות ולשפר את אורח חייהם בעזרת נכסים אלו. אם כן, מה הם היתרונות של נכסים מניבים בחו"ל?

 

 

להרוויח בדולרים – לגור בישראל

אחד היתרונות הגדולים ביותר של רכישת נכסים מניבים בחו"ל הוא העובדה כי הרווחים הינם במטבע זר. לדוגמא, אם תחליטו לרכוש נכס בארצות הברית, הרווח החודשי שלכם יהיה בדולרים ואם אתם מתגוררים בישראל הוא יהפוך להיות הרבה יותר גדול עבורכם. אמנם, גם רכישת הנכס מבוצעת בדולרים אך לרוב מדובר במחירים הרבה יותר נוחים והרבה יותר משתלמים ממחיריהם של נכסים בישראל, ולכן עבור רבים מדובר בעניין משתלם מאוד. העובדה כי הרווחים הינם בדולרים מהווים עבור תושבים החיים בישראל רווחים גדולים מאוד המאפשרים להם פעמים רבות גם לשפר את איכות החיים וגם להמשיך ולגלגל את הכסף אותו הרוויחו להשקעות נוספות ולהמשיך ולהרוויח עוד, כל זאת בהשקעה בטוחה יחסית. עקב כך, ספציפית לאנשים הגרים בישראל משתלם להשקיע בנכסים מניבים בחו"ל.

 

 

פחות מיסים ופחות הוצאות

כידוע, אדם החי במדינת ישראל והינו בעל של כמה וכמה דירות, משלם מיסים רבים על הדירות אשר נמצאות בבעלותו. לעומת זאת, כשמדובר בדירות אשר ממוקמות בחו"ל המיסים הינם נמוכים בצורה משמעותית ושונים מאוד ולכן בעזרת רכישה של נכסים מניבים בחו"ל הוא יכול לאפשר לעצמו להגיע להכנסה הרבה יותר גדולה ולהוצאות הרבה יותר נמוכות על ההוצאה הזו. בנוסף, אין צורך לשהות בחו"ל על מנת לתחזק את הנכס וניתן לפנות לחברה אחזקת דירות אשר תבצע את העבודה עבורכם תמורת תשלום כמובן, כך שתוכלו לישון בראש שקט ולדאוג רק כיצד ליהנות מהכסף הנוסף שנוצר כמעט יש מאין.


אודות מחבר המאמר

השקעות נדל"ן בחו"ל

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.